W systemach rezerwacyjnych uruchomiona jest sprzedaż wyjazdów wypoczynkowych z dojazdem własnym lub z przelotem, m.in. na wyspach greckich, w Bułgarii, Turcji, Chorwacji, we Włoszech i na Majorce. Touroperator zapewni bezpośrednie połączenia czarterowe z kilku lotnisk lokalnych, w tym pierwszy raz z Gdańska i Warszawy do Splitu. Otwarcie całej sprzedaży oferty na lato 2018 roku i prezentacja katalogów planowana jest w październiku.

Jak przekonuje biuro podróży, start sprzedaży jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz wcześniej planują wakacje. Do końca stycznia tegoroczną ofertę letnią wykupiło bowiem prawie 40 procent wszystkich klientów touroperatora. Neckermann dołączył tym samym do międzynarodowego projektu Thomasa Cooka dającego możliwość wczesnej rezerwacji oferty klientom koncernu z 15 krajów.

- Zmiana mapy najpopularniejszych kierunków i koncentracja na tych postrzeganych jako bezpieczne, powodują, że oferta sprzedaje się szybciej - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże. - Te same miejsca wypoczynku wybierają klienci z różnych krajów, a najbardziej zapobiegliwi planują wakacje już rok wcześniej - dodaje.

W pierwszym etapie sprzedaży w ofercie Neckermanna znalazły się najchętniej wybierane i oceniane obiekty, w tym hotele rodzinne. Touroperator rozszerzył też ofertę hoteli własnych - smartline, Sentido i Casa Cook.

Pakiet dodatkowych korzyści przy wczesnej rezerwacji obejmuje gwarancję niezmiennej ceny, usługę Flex umożliwiającą bezpłatną zmianę rezerwacji, a także elastyczną zaliczkę od 5 procent wartości wyjazdu. Stali klienci touroperatora mogą liczyć na dodatkowe 2 procent zniżki. W przedsprzedaży, która potrwa do końca sierpnia, biuro podróży oferuje zniżki sięgające 35 procent.