Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Ryanair chce mocniej wejść w touroperatorkę. Jedną z głównych kart przetargowych mają być zniżki dla stałych klientów

Publikacja: 18.07.2017 08:02

Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Foto: Bloomberg

Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanaira, zapowiedział na śniadaniu biznesowym organizowanym przez magazyn "Travel Weekly", że firma będzie mocniej promować wśród klientów imprezy pakietowane Ryanair Holidays.

Koncern z trudem rozwija tę część działalności. Jej większa reklama zacznie się z końcem tego roku.  Jacobs mówi, że skoro przewoźnik i tak obsługuje loty do miejsc wypoczynku, dla spółki sukcesem będzie, gdy choć 10 procent klientów połączy przelot z pakietem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"