Reklama
Rozwiń
Reklama

Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Ryanair chce mocniej wejść w touroperatorkę. Jedną z głównych kart przetargowych mają być zniżki dla stałych klientów

Publikacja: 18.07.2017 08:02

Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Foto: Bloomberg

Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanaira, zapowiedział na śniadaniu biznesowym organizowanym przez magazyn "Travel Weekly", że firma będzie mocniej promować wśród klientów imprezy pakietowane Ryanair Holidays.

Koncern z trudem rozwija tę część działalności. Jej większa reklama zacznie się z końcem tego roku.  Jacobs mówi, że skoro przewoźnik i tak obsługuje loty do miejsc wypoczynku, dla spółki sukcesem będzie, gdy choć 10 procent klientów połączy przelot z pakietem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama