Reklama

Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Ryanair chce mocniej wejść w touroperatorkę. Jedną z głównych kart przetargowych mają być zniżki dla stałych klientów

Publikacja: 18.07.2017 08:02

Ryanair Holidays zniżkami zawalczy o klientów

Foto: Bloomberg

Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanaira, zapowiedział na śniadaniu biznesowym organizowanym przez magazyn "Travel Weekly", że firma będzie mocniej promować wśród klientów imprezy pakietowane Ryanair Holidays.

Koncern z trudem rozwija tę część działalności. Jej większa reklama zacznie się z końcem tego roku.  Jacobs mówi, że skoro przewoźnik i tak obsługuje loty do miejsc wypoczynku, dla spółki sukcesem będzie, gdy choć 10 procent klientów połączy przelot z pakietem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama