Reklama

TUI: Czat pomaga w sprzedaży

93 procent klientów Tui jest zadowolonych z obsługi przez czat, a wskaźnik zakupów w tej grupie jest dziewięć razy wyższy niż w gronie internautów samodzielnie korzystających z serwisu on-line

Publikacja: 11.07.2017 07:36

TUI: Czat pomaga w sprzedaży

Foto: pixabay

Niemieckie Tui przed dwoma laty uruchomiło czat dla internautów. Przeprowadzona niedawno analiza projektu pokazała, że 93 procent potencjalnych klientów, którzy rozmawiali z doradcą wakacyjnym za pośrednictwem komunikatora, było zadowolonych z serwisu. Internauci zagadnięci przez czat częściej finalizowali też zakupy niż ci, którzy samodzielnie przeglądali oferty.

Stefanie Waehlert, dyrektor do spraw cyfrowych (Chief Digital Officer) w Tui Deutschland, podkreśla, że celem touroperatora jest dostarczanie niezwykłych doświadczeń już w czasie wyboru wycieczki. Wielu internautów potrzebuje zaś rady profesjonalnego doradcy, nawet jeśli nastawieni są na samodzielne przeglądanie ofert.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama