Reklama
Rozwiń

TUI: Czat pomaga w sprzedaży

93 procent klientów Tui jest zadowolonych z obsługi przez czat, a wskaźnik zakupów w tej grupie jest dziewięć razy wyższy niż w gronie internautów samodzielnie korzystających z serwisu on-line

Publikacja: 11.07.2017 07:36

TUI: Czat pomaga w sprzedaży

Foto: pixabay

Niemieckie Tui przed dwoma laty uruchomiło czat dla internautów. Przeprowadzona niedawno analiza projektu pokazała, że 93 procent potencjalnych klientów, którzy rozmawiali z doradcą wakacyjnym za pośrednictwem komunikatora, było zadowolonych z serwisu. Internauci zagadnięci przez czat częściej finalizowali też zakupy niż ci, którzy samodzielnie przeglądali oferty.

Stefanie Waehlert, dyrektor do spraw cyfrowych (Chief Digital Officer) w Tui Deutschland, podkreśla, że celem touroperatora jest dostarczanie niezwykłych doświadczeń już w czasie wyboru wycieczki. Wielu internautów potrzebuje zaś rady profesjonalnego doradcy, nawet jeśli nastawieni są na samodzielne przeglądanie ofert.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta