TUI: Czat pomaga w sprzedaży

93 procent klientów Tui jest zadowolonych z obsługi przez czat, a wskaźnik zakupów w tej grupie jest dziewięć razy wyższy niż w gronie internautów samodzielnie korzystających z serwisu on-line

Publikacja: 11.07.2017 07:36

TUI: Czat pomaga w sprzedaży

Foto: pixabay

Niemieckie Tui przed dwoma laty uruchomiło czat dla internautów. Przeprowadzona niedawno analiza projektu pokazała, że 93 procent potencjalnych klientów, którzy rozmawiali z doradcą wakacyjnym za pośrednictwem komunikatora, było zadowolonych z serwisu. Internauci zagadnięci przez czat częściej finalizowali też zakupy niż ci, którzy samodzielnie przeglądali oferty.

Stefanie Waehlert, dyrektor do spraw cyfrowych (Chief Digital Officer) w Tui Deutschland, podkreśla, że celem touroperatora jest dostarczanie niezwykłych doświadczeń już w czasie wyboru wycieczki. Wielu internautów potrzebuje zaś rady profesjonalnego doradcy, nawet jeśli nastawieni są na samodzielne przeglądanie ofert.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"