Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Niemiecki Traveltainment stworzył narzędzie, które pozwala agentom eksponować na stronie internetowej oferty z najlepszą prowizją dla sprzedawcy

Publikacja: 30.06.2017 07:41

Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Foto: Pixabay

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych - informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Narzędzie będzie wdrażane w przyszłym roku w systemie rezerwacyjnym Bistro należącym do Traveltainment.

Dzięki Boost każdy agent może samodzielnie ustawić kryteria, według których system przesortuje ofertę dla klienta. Wśród nich znalazły się kierunki wakacyjne ustawiane według terminu wyjazdu. Widoczne będą też wskaźniki pokazujące, jak szybko zmienia się dostępność i cena.

– Agenci internetowi będą w pełni zarządzać wynikami wyszukiwań – podkreśla Matic. – Boost jest świetnym uzupełnieniem dla Traveltainmentu i wielkim krokiem naprzód dla agentów internetowych – uważa Bernhard Steffens, prezes Traveltainment.

Przykładowo biura mogą usuwać z listy oferty niskiej jakości, a tym samym poprawiać obsługę klienta. Steffens zwraca uwagę, że Boost umożliwia stosowanie według różnych kryteriów. – Ktoś będzie ustawiał (wyniki wyszukiwania) po prowizji, ktoś inny po jakości, a kolejny po wskaźniku konwersji – wymienia prezes. Narzędzie będzie też pomocne przy prowadzeniu akcji specjalnych z wybranymi touroperatorami.

Boost ma być w przyszłości rozwijany i dostosowany do innych systemów komunikacji z klientem, na przykład do profili firmowych na Facebooku.

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych - informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek