Agenci: Wiemy dużo, ale nie ma nic za darmo

Niemieccy agenci niechętnie dzielą się swoją ekspercką wiedzą na fanpejdżach i stronach internetowych touroperatorów. Nie chcą udzielać porad za darmo

Publikacja: 13.06.2017 07:52

Agenci: Wiemy dużo, ale nie ma nic za darmo

Foto: Pixabay

Niemiecki magazyn „Reise vor9 Magazin", na który powołuje się portal Gloobi.de, przeprowadził wśród 200 agentów badanie sprawdzające ich zaangażowanie w tworzenie eksperckich fanpejdży touroperatorów i organizacji branżowych.

Analiza wyników pokazała, że spośród agentów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w sieci, dwie trzecie działa aktywnie na stronach zrzeszenia, do którego należą, a 43 procent udziela porad na własnej stronie internetowej. Biura agencyjne najbardziej nie lubią chwalić się swoim doświadczeniem na portalach należących do touroperatorów. Robi to zaledwie 18 procent spośród tych, którzy się w ogóle angażują w fora eksperckie, czyli mniej niż 5 procent wszystkich agentów biorących udział w ankiecie. Regularnie porad w internecie udziela jedna trzecia osób angażujących się w fora. Większość, 57 procent, robi to okazyjnie.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"