Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niemiecki magazyn „Reise vor9 Magazin", na który powołuje się portal Gloobi.de, przeprowadził wśród 200 agentów badanie sprawdzające ich zaangażowanie w tworzenie eksperckich fanpejdży touroperatorów i organizacji branżowych.
Analiza wyników pokazała, że spośród agentów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w sieci, dwie trzecie działa aktywnie na stronach zrzeszenia, do którego należą, a 43 procent udziela porad na własnej stronie internetowej. Biura agencyjne najbardziej nie lubią chwalić się swoim doświadczeniem na portalach należących do touroperatorów. Robi to zaledwie 18 procent spośród tych, którzy się w ogóle angażują w fora eksperckie, czyli mniej niż 5 procent wszystkich agentów biorących udział w ankiecie. Regularnie porad w internecie udziela jedna trzecia osób angażujących się w fora. Większość, 57 procent, robi to okazyjnie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas