Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2017 10:47 Publikacja: 12.06.2017 10:47
Foto: AFP
Do tej inicjatywy doszło po wielokrotnych skargach niektórych linii europejskich, zwłaszcza Lufthansy i Air France-KLM, na przewoźników znad Zatoki, Emirates, Etihad i Qatar Airways, że wbrew zaprzeczeniom korzystają oni z nielegalnych subsydiów rządowych.
Propozycja, którą muszą zatwierdzić Parlament Europejski i kraje Unii, daje Komisji Europejskiej uprawnienia do wszczęcia wobec linii lotniczej albo grupy linii śledztwa na podstawie skargi jednego z krajów członkowskich albo z własnej inicjatywy, a potem do dochodzenia rekompensat finansowych. Jeśli Komisja uzna, że postępowanie kraju trzeciego albo linii lotniczej przyczyniło się do strat albo wywołuje samą groźbę strat, to linie europejskie będą mogły domagać się finansowego wyrównania albo zawieszać obsługę linii zagranicznej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas