Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Właściciele lokali do wynajęcia skarżyli się, że korzystanie z portalu Airbnb nastręcza im niemałych trudności. Informacje pojawiające się na komputerze nie były spójne z tymi wyświetlanymi w telefonach, trudno było odnaleźć kalendarz, za to narzędzia, z których prawie nikt nie korzystał, zawsze były pod ręką. Firma zapowiedziała więc zmiany.
Żeby lepiej zrozumieć potrzeby swoich użytkowników, Airbnb zaprosił część z nich do siedziby koncernu w San Francisco. Tam na 40 kartach wypisano różne zadania - takie jak aktualizacja kalendarza, odpowiedź na zapytanie klienta, wizyta w centrum komunikacyjnym i tym podobne - które należało pogrupować i ułożyć w kolejności odpowiadającej ich wadze, od najistotniejszych do marginalnych. W efekcie okazało się, że - poza wspomnianą już aktualizacją kalendarza i skrzynką pocztową - kluczowa jest też funkcja poprawy oceny pobytu, czyli zbieranie opinii, ocen i porad.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas