Reklama

Kenia wyda więcej na promocję

Budżet Kenii na promocję kraju jako kierunku turystycznego urósł z 15 do 20 milionów dolarów

Publikacja: 19.05.2017 08:16

Kenia wyda więcej na promocję

Foto: Pixabay

Jak informuje brytyjski portal TTG Media, Kenia ma szereg planów dotyczących rozwoju turystyki. Wśród nich znajduje się renowacja wybrzeża Mombasy oraz zwiększenie nakładów finansowych na promocję kraju jako atrakcyjnego kierunku wakacyjnego. Kraj nie chce być postrzegany jedynie jako miejsce oferujące wypoczynek na plaży i baza wypadowa dla wycieczek na safari.

Szczegółowe plany dotyczące działań na kolejne miesiące mają zostać przedstawione w późniejszym terminie, obecnie wiadomo, że organizowane będą prezentacje dla agentów, wycieczki fakultatywne i kampanie w internecie. Rząd zwiększył budżet promocyjny z 15 do 20 milionów dolarów, przy czym 66 procent środków ma być przeznaczonych na działania na najważniejszych rynkach źródłowych, do których należą Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Chiny i Indie. W kolejnych latach w kraju mają zostać otwarte nowe hotele sieci Marriott, Sheraton i Hilton, z których większość znajdzie się w stolicy, Nairobi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama