Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jak informuje brytyjski portal TTG Media, Kenia ma szereg planów dotyczących rozwoju turystyki. Wśród nich znajduje się renowacja wybrzeża Mombasy oraz zwiększenie nakładów finansowych na promocję kraju jako atrakcyjnego kierunku wakacyjnego. Kraj nie chce być postrzegany jedynie jako miejsce oferujące wypoczynek na plaży i baza wypadowa dla wycieczek na safari.
Szczegółowe plany dotyczące działań na kolejne miesiące mają zostać przedstawione w późniejszym terminie, obecnie wiadomo, że organizowane będą prezentacje dla agentów, wycieczki fakultatywne i kampanie w internecie. Rząd zwiększył budżet promocyjny z 15 do 20 milionów dolarów, przy czym 66 procent środków ma być przeznaczonych na działania na najważniejszych rynkach źródłowych, do których należą Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Chiny i Indie. W kolejnych latach w kraju mają zostać otwarte nowe hotele sieci Marriott, Sheraton i Hilton, z których większość znajdzie się w stolicy, Nairobi.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas