Rainbow w marcu podciągnął wyniki sprzedaży

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w Rainbow w marcu wyniosły 54,7 mln złotych, czyli o 37,4 procent więcej niż przed rokiem

Publikacja: 25.04.2017 18:21

Rainbow w marcu podciągnął wyniki sprzedaży

Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Przychody z pośrednictwa (odsprzedawanie miejsc w samolotach innym touroperatorom) wyniosły 2,5 mln złotych i były niższe o 43,2 procent. Łączne przychody wyniosły więc 57,2 mln złotych, co dało wzrost o 29,4 procent.

Skumulowane przychody z imprez turystycznych spółki w całym pierwszym kwartale osiągnęły 213,6 mln złotych i były większe od zeszłorocznych z tego samego okresu o 22,3 procent. Na pośrednictwie w tym czasie spółka zarobiła o 49,2 procent mniej niż rok wcześniej (6,6 mln zł). W tej sytuacji łączne przychody spółki wyniosły 220,2 mln złotych, czyli o 17,3 procent więcej od przychodów za pierwszy kwartał zeszłego roku.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"