Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Organizatorem konkursu jest klubowa marka Scene należąca do Thomsona, brytyjskiego touroperatora z Grupy TUI. Uczestnikami mogą być vlogerzy, blogerzy, fotografowie i wszyscy, którzy są aktywni w internecie, a swoją twórczością zdobywają wielu fanów. Aby znaleźć się w grupie szczęśliwców, trzeba przesłać do Scene film wideo, w którym opowie się o znaczeniu podróży w swoim życiu. Jak informuje brytyjski portal TTG Media, celem konkursu jest znalezienie utalentowanych twórców internetowych, m.in. z mediów społecznościowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas