Organizatorem konkursu jest klubowa marka Scene należąca do Thomsona, brytyjskiego touroperatora z Grupy TUI. Uczestnikami mogą być vlogerzy, blogerzy, fotografowie i wszyscy, którzy są aktywni w internecie, a swoją twórczością zdobywają wielu fanów. Aby znaleźć się w grupie szczęśliwców, trzeba przesłać do Scene film wideo, w którym opowie się o znaczeniu podróży w swoim życiu. Jak informuje brytyjski portal TTG Media, celem konkursu jest znalezienie utalentowanych twórców internetowych, m.in. z mediów społecznościowych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas