TUI: Bony nie są do podbierania klientów agentom

Zamiast do 400 tak zwanych klientów bezpośrednich, niemieckie biuro podróży TUI wysłało kupony o wartości 100 euro do wszystkich turystów ze swojej bazy danych

Publikacja: 18.04.2017 08:19

fot. tui.de

fot. tui.de

Foto: Materiały promocyjne

Jak informuje portal Gloobi.de, powołując się na wyjaśnienia touroperatora, akcja promocyjna skierowana była do 400 klientów z Hanoweru i okolic, którzy w ostatnich 18 miesiącach kupili on-line wakacje w jednym z klubowych hoteli Magic Life Club. Bonusem o wartości 100 euro organizator chciał zachęcić ich do ponownego zarezerwowania wakacji ze swojej oferty. Adresatami akcji „100 euro rabatu w ramach podziękowania" zostali jednak wszyscy klienci znajdujący się w bazie danych TUI Deutschland.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem