TUI: Bony nie są do podbierania klientów agentom

Zamiast do 400 tak zwanych klientów bezpośrednich, niemieckie biuro podróży TUI wysłało kupony o wartości 100 euro do wszystkich turystów ze swojej bazy danych

Publikacja: 18.04.2017 08:19

fot. tui.de

fot. tui.de

Foto: Materiały promocyjne

Jak informuje portal Gloobi.de, powołując się na wyjaśnienia touroperatora, akcja promocyjna skierowana była do 400 klientów z Hanoweru i okolic, którzy w ostatnich 18 miesiącach kupili on-line wakacje w jednym z klubowych hoteli Magic Life Club. Bonusem o wartości 100 euro organizator chciał zachęcić ich do ponownego zarezerwowania wakacji ze swojej oferty. Adresatami akcji „100 euro rabatu w ramach podziękowania" zostali jednak wszyscy klienci znajdujący się w bazie danych TUI Deutschland.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"