Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2017 08:06 Publikacja: 22.02.2017 08:06
Foto: Fotorzepa, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
Orbis podsumował osiągnięcia zeszłoroczne. Frekwencja w jego hotelach wzrosła z 70 procent w 2015 roku do 72,4 procent w 2016. Średnia cena za pokój (ARR) skoczyła w tym czasie z 217,5 do 233,7 złotego (zmiana o 7,4 proc,), a przychód na jeden pokój (RevPAR) ze 152,3 procent do 169,3 procent (11,2 proc.). Dzięki temu przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1,383 mld złotych, czyli były wyższe o 9,5 procent od tych z roku 2015. Jeszcze lepiej kształtowały się zyski – w formie EBITDA wyniosły one 389,6 mln złotych, o 18,3 procent więcej, a przed opodatkowaniem 257,2 mln złotych, czyli o 21,2 procent więcej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas