Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2017 07:17 Publikacja: 23.01.2017 07:17
Foto: Bloomberg
Z badań, na które powołuje się amerykański portal branżowy Skift, wynika, że 75 procent przedstawicieli pokolenia Millenium uważa zdrowie i sportowy tryb życia za jedne z najważniejszych spraw w życiu. Z dbania o formę nie chcą oni rezygnować nawet w czasie wyjazdów, największe sieci hotelowe coraz częściej tworzą więc oferty sportowe, które nie ograniczają się do ciemnej siłowni w piwnicy obiektu.
InterContinental Hotels Group stworzył dla dbających o formę oddzielną markę – Even Hotels. W Stanach Zjednoczonych coraz częściej zdarza się też, że to sieci fitness otwierają hotele. Przykładem może być Equinox.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas