Aktualizacja: 13.01.2017 13:49 Publikacja: 13.01.2017 07:22
Foto: Bloomberg
Lidl-Reisen, dział firmy zajmujący się dystrybucją usług turystycznych, podaje, że od 2006 roku wysłał na wycieczki ponad 3 miliony klientów z Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Ich organizatorami były jednak niezwiązane z koncernem biura podróży, jak spółka córka niemieckiego touroperatora FTI - Big Xtra, biuro podróży Tour Direkt (pod marką Mediplus) czy Maris Reisen. Teraz Lidl proponuje także wyjazdy, które tworzy sam, jako touroperator. W katalogu, który liczy 24 strony, oferuje zarówno krótkie, dwudniowe wypady, na przykład do Austrii, jak i nieco dłuższe na Riwierę Turecką, do Norwegii i do dalszych krajów, choćby do Tajlandii. Na stronie internetowej gdzie ofert jest więcej, wśród polecanych krajów europejskich znalazła się także Polska.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas