TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

TUI chwali się, że znalazło matematyczny wzór, który opisuje idealne warunki do tworzenia się wspomnień

Publikacja: 04.01.2017 07:20

TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

Foto: AFP

W badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą Mindlab International okazało się, że ludzie i miejsca to najważniejsze elementy wspomnień związanych z wakacjami - informuje portal Travel Weekly.

Zdaniem TUI największe znaczenie w tworzeniu wspomnień odgrywa rodzina (70 procent). Oznacza to, że o tym, czy dana chwila zostanie zapamiętana czy zapomniana, decyduje przede wszystkim towarzystwo, w jakim się ją przeżywa. Analiza pokazała ponadto, że dla ludzi do 35 roku życia najważniejszym okresem w roku jest lato (45 procent), a starsze pokolenie najbardziej ceni sobie jesień.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"