TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

TUI chwali się, że znalazło matematyczny wzór, który opisuje idealne warunki do tworzenia się wspomnień

Publikacja: 04.01.2017 07:20

TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

Foto: AFP

W badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą Mindlab International okazało się, że ludzie i miejsca to najważniejsze elementy wspomnień związanych z wakacjami - informuje portal Travel Weekly.

Zdaniem TUI największe znaczenie w tworzeniu wspomnień odgrywa rodzina (70 procent). Oznacza to, że o tym, czy dana chwila zostanie zapamiętana czy zapomniana, decyduje przede wszystkim towarzystwo, w jakim się ją przeżywa. Analiza pokazała ponadto, że dla ludzi do 35 roku życia najważniejszym okresem w roku jest lato (45 procent), a starsze pokolenie najbardziej ceni sobie jesień.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta