Reklama
Rozwiń
Reklama

TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

TUI chwali się, że znalazło matematyczny wzór, który opisuje idealne warunki do tworzenia się wspomnień

Publikacja: 04.01.2017 07:20

TUI ma algorytm na wspomnienia klientów

Foto: AFP

W badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą Mindlab International okazało się, że ludzie i miejsca to najważniejsze elementy wspomnień związanych z wakacjami - informuje portal Travel Weekly.

Zdaniem TUI największe znaczenie w tworzeniu wspomnień odgrywa rodzina (70 procent). Oznacza to, że o tym, czy dana chwila zostanie zapamiętana czy zapomniana, decyduje przede wszystkim towarzystwo, w jakim się ją przeżywa. Analiza pokazała ponadto, że dla ludzi do 35 roku życia najważniejszym okresem w roku jest lato (45 procent), a starsze pokolenie najbardziej ceni sobie jesień.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama