Aktualizacja: 24.12.2016 09:16 Publikacja: 24.12.2016 09:16
Fot. Piotr Rudzki
Foto: materiały prasowe
Dzięki nowym strojom, pracownicy firm Ele Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi - rekomendowanych przez lotnisko - będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług taksówek.
- Po wielu latach, dzięki zdecydowanym działaniom, udało nam się pozbyć z lotniska mafii taksówkowej – wyjaśnia dyrektor lotniska Chopina Mariusz Szpikowski. - Możemy się skupić na podnoszeniu jakości usług akredytowanych na lotnisku korporacji. Jednym z elementów dbania o wygodę klientów jest właśnie wprowadzenie jednolitych, charakterystycznych i wyróżniających się strojów służbowych. Dzięki temu pasażerom będzie łatwiej zamówić taksówkę. Już wkrótce planujemy kolejną nowość – strefę "kiss and fly", która uprości odwożenie pasażerów prywatnymi samochodami.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas