Dzięki nowym strojom, pracownicy firm Ele Taxi, Sawa Taxi i Super Taxi - rekomendowanych przez lotnisko - będą teraz lepiej rozpoznawalni, pasażerom będzie łatwiej ich odnaleźć, aby skorzystać z usług taksówek.
- Po wielu latach, dzięki zdecydowanym działaniom, udało nam się pozbyć z lotniska mafii taksówkowej – wyjaśnia dyrektor lotniska Chopina Mariusz Szpikowski. - Możemy się skupić na podnoszeniu jakości usług akredytowanych na lotnisku korporacji. Jednym z elementów dbania o wygodę klientów jest właśnie wprowadzenie jednolitych, charakterystycznych i wyróżniających się strojów służbowych. Dzięki temu pasażerom będzie łatwiej zamówić taksówkę. Już wkrótce planujemy kolejną nowość – strefę "kiss and fly", która uprości odwożenie pasażerów prywatnymi samochodami.
Stroje mają różne warianty, dostosowane do pogodoy i rodzaju pracy (w budynku lub na zewnątrz). Uniformy, poza wyraźnymi, widocznymi emblematami korporacji taksówkarskich, mają logo lotniska Chopina.