TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

TUI uruchomiło własny, wzorowany na Facebooku, serwis społecznościowy. Ma ułatwić kontakt między sprzedawcami a specjalistami poszczególnych działów koncernu

Publikacja: 04.11.2016 06:58

TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

Foto: Pixabay

Na razie z portalu korzystać mogą sprzedawcy Thomsona, brytyjskiego touroperatora należącego do Grupy TUI. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy dostęp do niego zostanie rozszerzony na inne marki koncernu.

Zasada działania TUI Jam jest prosta. Sprzedawcy wyszukują odpowiedni zespół pracowników i wysyłają im swoje pytania. Eksperci, którzy dostają powiadomienie o nowych wiadomościach, mogą odpowiadać bezpośrednio na czacie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama