Reklama

TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

TUI uruchomiło własny, wzorowany na Facebooku, serwis społecznościowy. Ma ułatwić kontakt między sprzedawcami a specjalistami poszczególnych działów koncernu

Publikacja: 04.11.2016 06:58

TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

Foto: Pixabay

Na razie z portalu korzystać mogą sprzedawcy Thomsona, brytyjskiego touroperatora należącego do Grupy TUI. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy dostęp do niego zostanie rozszerzony na inne marki koncernu.

Zasada działania TUI Jam jest prosta. Sprzedawcy wyszukują odpowiedni zespół pracowników i wysyłają im swoje pytania. Eksperci, którzy dostają powiadomienie o nowych wiadomościach, mogą odpowiadać bezpośrednio na czacie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama