TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

TUI uruchomiło własny, wzorowany na Facebooku, serwis społecznościowy. Ma ułatwić kontakt między sprzedawcami a specjalistami poszczególnych działów koncernu

Publikacja: 04.11.2016 06:58

TUI Jam, czyli technika w służbie pogawędek

Foto: Pixabay

Na razie z portalu korzystać mogą sprzedawcy Thomsona, brytyjskiego touroperatora należącego do Grupy TUI. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy dostęp do niego zostanie rozszerzony na inne marki koncernu.

Zasada działania TUI Jam jest prosta. Sprzedawcy wyszukują odpowiedni zespół pracowników i wysyłają im swoje pytania. Eksperci, którzy dostają powiadomienie o nowych wiadomościach, mogą odpowiadać bezpośrednio na czacie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"