Aktualizacja: 04.11.2016 06:58 Publikacja: 04.11.2016 06:58
Foto: Pixabay
Na razie z portalu korzystać mogą sprzedawcy Thomsona, brytyjskiego touroperatora należącego do Grupy TUI. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy dostęp do niego zostanie rozszerzony na inne marki koncernu.
Zasada działania TUI Jam jest prosta. Sprzedawcy wyszukują odpowiedni zespół pracowników i wysyłają im swoje pytania. Eksperci, którzy dostają powiadomienie o nowych wiadomościach, mogą odpowiadać bezpośrednio na czacie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas