Aktualizacja: 12.07.2016 10:34 Publikacja: 12.07.2016 10:34
Foto: Fot. facebook.com/KLM
– Przygotowaliśmy analizę medialną 10 linii lotniczych w Europie w odniesieniu do rankingu przygotowanego przez Skytrax. W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca na temat hasła „linie lotnicze" we wszystkich mediach pojawiło się prawie 30 tysięcy informacji, z czego najwięcej w mediach społecznościowych. 50 procent wzmianek było na Facebooku, a 30 procent na forach internetowych – mówi Karolina Masalska, specjalistka ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.
Najwięcej publikacji w badanym okresie dotyczyło Lufthansy (ponad 4,2 tysiąca), Air France (ponad 3,8 tysiąca) i British Airways (ponad tysiąc). Podobnie wyglądała klasyfikacja pod kątem informacji o liniach w mediach społecznościowych. Te o Lufthansie wywołały ponad 23 tysięcy interakcji, najgorętsze dyskusje wzbudził zaś Air France. Jest to związane z planami zmian ubiorów stewardess obsługujących loty na trasie Paryż – Teheran oraz zakładania hidżabu po opuszczeniu samolotu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas