19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 12.07.2016 10:34 Publikacja: 12.07.2016 10:34
Foto: Fot. facebook.com/KLM
– Przygotowaliśmy analizę medialną 10 linii lotniczych w Europie w odniesieniu do rankingu przygotowanego przez Skytrax. W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca na temat hasła „linie lotnicze" we wszystkich mediach pojawiło się prawie 30 tysięcy informacji, z czego najwięcej w mediach społecznościowych. 50 procent wzmianek było na Facebooku, a 30 procent na forach internetowych – mówi Karolina Masalska, specjalistka ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.
Najwięcej publikacji w badanym okresie dotyczyło Lufthansy (ponad 4,2 tysiąca), Air France (ponad 3,8 tysiąca) i British Airways (ponad tysiąc). Podobnie wyglądała klasyfikacja pod kątem informacji o liniach w mediach społecznościowych. Te o Lufthansie wywołały ponad 23 tysięcy interakcji, najgorętsze dyskusje wzbudził zaś Air France. Jest to związane z planami zmian ubiorów stewardess obsługujących loty na trasie Paryż – Teheran oraz zakładania hidżabu po opuszczeniu samolotu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Wspólnota monastyczna z Góry Athos w północno-wschodniej Grecji wprowadza ograniczenia dotyczące liczby pielgrzymów odwiedzających to miejsce. W ostatnim czasie liczba turystów gwałtownie wzrosła, a mnisi chcieliby móc prowadzić życie w odosobnieniu.
Luksusowym hotelom nie wystarcza już oferowanie klientom i klientkom eleganckich apartamentów, kompleksowych zabiegów spa czy wyjątkowych doznań kulinarnych. Przed najsilniejszymi markami hotelowymi otwiera się cały wachlarz nowych możliwości zarabiania.
Należności z usług hotelowych i konferencyjnych to nie przychody z najmu, podnajmu, dzierżawy, poddzierżawy, leasingu i innych umów o podobnym charakterze. Hoteli nie dotyczą więc szczególne obowiązki dotyczące tzw. spółek nieruchomościowych.
Warszawski port ocenił rok 2024 jako najlepszy w swojej historii pod względem liczby odprawionych pasażerów. Rekordowy był też wynik grudniowy.
Greccy hotelarze i właściciele mieszkań wakacyjnych muszą odprowadzać od 1 stycznia do budżetu państwa wyższą opłatę. To pieniądze na walkę ze zmianami klimatu. W efekcie turyści zapłacą nawet 15 euro za dzień.
Asteria, popularna marka hoteli w Side i Belek, zniknęła z rynku siedem lat temu w związku ze zmianą właściciela i restrukturyzacją. Teraz ma wrócić.
Trzeci tydzień z rzędu wakacyjne wyjazdy z biurami podróży drożały. Przez ostatnie siedem dni o 75 złotych – podaje w najnowszym raporcie Instytut Badań Rynku Turystycznego Traveldata.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas