Linie lotnicze pod lupą internautów

W drugim kwartale tego roku w internecie pojawiło się 30 tysięcy wzmianek o liniach lotniczych, większość w mediach społecznościowych. Najwięcej z nich dotyczyło Lufthansy, Air France i British Airways

Publikacja: 12.07.2016 10:34

Linie lotnicze pod lupą internautów

Foto: Fot. facebook.com/KLM

– Przygotowaliśmy analizę medialną 10 linii lotniczych w Europie w odniesieniu do rankingu przygotowanego przez Skytrax. W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca na temat hasła „linie lotnicze" we wszystkich mediach pojawiło się prawie 30 tysięcy informacji, z czego najwięcej w mediach społecznościowych. 50 procent wzmianek było na Facebooku, a 30 procent na forach internetowych – mówi Karolina Masalska, specjalistka ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.

Najwięcej publikacji w badanym okresie dotyczyło Lufthansy (ponad 4,2 tysiąca), Air France (ponad 3,8 tysiąca) i British Airways (ponad tysiąc). Podobnie wyglądała klasyfikacja pod kątem informacji o liniach w mediach społecznościowych. Te o Lufthansie wywołały ponad 23 tysięcy interakcji, najgorętsze dyskusje wzbudził zaś Air France. Jest to związane z planami zmian ubiorów stewardess obsługujących loty na trasie Paryż – Teheran oraz zakładania hidżabu po opuszczeniu samolotu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"