Aktualizacja: 06.01.2016 17:50 Publikacja: 06.01.2016 17:50
Foto: AFP
W kasie Koloseum sprzedano sześć milionów 50 tysięcy biletów. Dodać do tego trzeba ponad pół miliona karnetów wstępu do wszystkich rzymskich muzeów i wykopalisk.
Dyrekcja amfiteatru nie zadowala się tym wynikiem i zamierza jeszcze poszerzyć ofertę - oddzielając, jak się wyraził jego dyrektor Francesco Prosperetti, mniej wymagających turystów, którzy chcą go jedynie „zaliczyć", od tych, którzy chcieliby poznać jego wszystkie zakamarki. Niebawem zostaną przygotowane specjalne trasy dla jednych i drugich.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas