Aktualizacja: 13.11.2015 06:59 Publikacja: 13.11.2015 06:59
Foto: Filip Frydrykiewicz
Portal Expedia, powierzył badanie profesjonalnej wywiadowni GfK, która przepytała ponad tysiąc pasażerów. Mogli oni wskazywać jednocześnie na kilka najbardziej denerwujących zachowań.
"Kopiący pasażer" został wymieniony przez 61 procent badanych i wyprzedził o 2 procent rodziców, którzy nie są w stanie upilnować własnych dzieci i pozwalają im na hasanie po samolocie. Ta ostatnia grupa podróżnych wygrała także w innym niechlubnym rankingu Expedii – najgorszych zachowań gości hotelowych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas