Agenci poznają touroperatora od kuchni

Negocjowanie z hotelarzami, opracowanie strategii sprzedaży i tworzenie katalogu turystycznego – niemiecki touroperator Schauinsland Reisen zaprasza agentów turystycznych na niezwykłe warsztaty

Publikacja: 02.11.2015 10:03

Agenci poznają touroperatora od kuchni

Foto: Materiały reklamowe Schauinsland Reisen

Touroperatorzy nie chcą zazwyczaj pokazywać swojego biznesu od kuchni, a przecież nie od dziś wiadomo, że to, co schowane, ciekawi najbardziej. Inną strategię przyjęło niemieckie biuro podróży Schauinsland, które we współpracy z portalem i magazynem branżowym „Travel One" zorganizowało niecodzienny konkurs. Wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie o Schauinsland, by przy odrobinie szczęścia, znaleźć się wśród osób, które będą miały okazję spędzić jeden dzień w siedzibie organizatora, obserwując jego pracę.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"