Amerykańska sieć hoteli wychodzi z siebie, by dostarczyć klientom nowych atrakcji. Od 23 września goście nowojorskiego Marriott Marquis ipołożonego w sercu Londynu Marriott Park Lane będą mogli zamówić do pokoju tzw. „VRoom Service". Jest to zestaw urządzeń, zaopatrzony w najnowszy wynalazek Samsunga – innowacyjne gogle Samsung Gear VR - o wartości ok. 900 dol.

Wirtualny program pozwala na podróż po trójwymiarowej przestrzeni (m.in. na wspinaczkę po Andach czy spacer po ulicach i sklepach Pekinu) oraz wysłuchanie relacji doświadczonych podróżników z ich wypraw dookoła świata.

- Ten program to unikalny sposób, by połączyć opowieści prawdziwych podróżników z nowoczesną technologią - mówi Michael Dail, wicedyrektor ds. globalnego marketingu w Marriottie.

- Wciąż szukamy nowych rozwiązań, by dostarczyć naszym klientom najwyższej jakości usług, a gogle Samsunga będą z pewnością stanowiły wyjątkową atrakcję – dodaje Dail.

VRoom Service dołączy niebawem do stale rozrastającego się pakietu nowoczesnych technologii, jakimi dysponuje Marriott. Luksusowa sieć hoteli ma już aplikację mobilną, przez którą goście mogą zamawiać usługi hotelowe oraz kontaktować się z personelem. Marriott zamierza również wprowadzić transmisje filmów dla subskrybentów YouTube, Netflix, Hulu Plus, Pandora i Crackle.