Rejsy dla narciarzy będą odbywały się raz w tygodniu. Po dodaniu w Warszawie piątego samolotu Airbus A320, od 29 marca 2015 roku będzie mógł poszerzyć ofertę o sześć tras: do Dortmundu cztery razy w tygodniu, do Larnaki i Lizbony dwa razy w tygodniu oraz do Alicante, Katanii i na Maltę raz w tygodniu.
Wizz Air zwiększy także częstotliwość lotów na najpopularniejszych trasach z Warszawy w sezonie letnim 2015. Zmiany dotyczyć będą połączeń do lotnisk Londyn Luton, Bruksela Charleroi, Mediolan Bergamo, Budapeszt, Paryż Beauvais, Eindhoven, Glasgow oraz Liverpool i zostaną wprowadzone od 29 marca 2015 roku.
Najtańsze przeloty do Dortmundu, Turynu i Werony kosztują od 99 złotych w jedną stronę, jeśli podróżuje się wyłącznie z bagażem podręcznym. Reszta od 199 do 249 złotych, zależnie od długości trasy (najdroższe przeloty są do Alicante).
Dodatkowo można wykupić prawo do przewiezienia większego bagażu podręcznego, bądź nadać dużą walizkę, która waży do 32 kg.
Gyorgy Abran, dyrektor Wizz Aira ds. sprzedaży przyznał, że konflikt na Ukrainie spowodował poważne uszczuplenie przychodów linii. Wizz Air był zmuszony do zamknięcia połączeń do Doniecka i Charkowa. Linia ostatnio jednak ogłosiła loty na trasach Kijów- Moskwa. — Czekaliśmy na zgodę dobrze ponad półtora roku i nagle pojawiła się zupełnie znienacka. Nie ukrywam, że byliśmy zaskoczeni — przyznaje.