Młodzi Brytyjczycy wierzą w agentów turystycznych

Milenialsi i pokolenie Z chętnie korzystają z usług agentów turystycznych, bo dzięki nim wyjeżdżają na „lepsze” wakacje.

Publikacja: 16.10.2019 01:58

Młodzi Brytyjczycy wierzą w agentów turystycznych

Foto: Materiały promocyjne

Choć młodzi podróżni wyrośli na internecie, a na co dzień korzystają z urządzeń mobilnych, przy wybieraniu wyjazdów wolą zdać się na ekspertów. Taki obraz rysuje się z badania przeprowadzonego wśród osób w wieku 18-34 lata na zlecenie organizacji zrzeszającej przedsiębiorców turystycznych, ABTA, w Wielkiej Brytanii. Raport pokazuje, że 34 procent młodych klientów zarezerwowało w ciągu ostatniego roku (dane do lipca 2019 roku) wyjazd, korzystając z pomocy doradcy turystycznego. To o 3 procent więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie jest to też grupa, która najchętniej zamawia wycieczki w tradycyjnym punkcie sprzedaży (22 procent, o 8 procent więcej) i jest przekonana, że dzięki agentowi ich wakacje będą lepsze.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska