Klienci Neckermanna odzyskali już dwa miliony złotych

Minął pierwszy tydzień wypłacania przez Allianz pieniędzy klientom Neckermanna, którzy mieli dopiero jechać z tym biurem podróży. W ciągu pięciu dni ponad 1000 osób odzyskało 2 miliony złotych

Aktualizacja: 05.10.2019 23:35 Publikacja: 05.10.2019 17:16

Byli pracownicy Thomasa Cooka demonstrowali w środę w Londynie, domagając się wszczęcia dochodzenia

Byli pracownicy Thomasa Cooka demonstrowali w środę w Londynie, domagając się wszczęcia dochodzenia w sprawie upadku Thomasa Cooka i wysokich premii wypłacanych kierownictwu koncernu

Foto: AFP

Allianz to firma ubezpieczeniowa, która wystawiła gwarancję touroperatorowi. Gwarancja była ważna do listopada, ale w wyniku upadku koncernu Thomas Cook i jego spółek, działalność zamknął również Neckermann Polska

Czytaj: "Neckermann Polska jest niewypłacalny".

Pozostało 91% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"