TUI ma pomysł na milion klientów

Do 2020 roku Grupa TUI chce pozyskać w Ameryce Południowej i Azji milion nowych klientów i zarobić na nich miliard euro

Publikacja: 21.05.2019 08:15

TUI ma pomysł na milion klientów

Foto: Bloomberg

W Wielkiej Brytanii, Niemczech i pozostałych krajach europejskich TUI sprzedaje przede wszystkim wycieczki zorganizowane. W ten sposób obsługuje rocznie 21 milionów klientów. A ponieważ ma apetyt na więcej, zamierza mocniej zaznaczyć swoją obecność w Ameryce Południowej i Azji, konkretnie w Chinach, Indiach i Brazylii.

Czytaj: "W TUI można już zarezerwować konkretny pokój".

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"