Klienci cenią stacjonarne biura turystyczne

Niemieccy turyści są bardziej zadowoleni z usług stacjonarnych agentów niż internetowych - wynika z analizy Niemieckiego Towarzystwa Badań Konsumenckich

Publikacja: 24.04.2019 07:03

Klienci cenią stacjonarne biura turystyczne

Foto: Bloomberg

Niemieckie Towarzystwo Badań Konsumenckich to niezależny instytut, który co roku pyta konsumentów o poziom zadowolenia z usług świadczonych przez firmy z różnych branż. W tym roku materiał badawczy stanowiło około 300 tysięcy opinii na temat 2 223 przedsiębiorstw.

Autorzy analizy pod uwagę brali tylko te firmy, których usługi skomentowało co najmniej 100 osób. Oceny przyznawano w skali od 1 do 10 - im niższa nota, tym wyższa ocena, 1 oznacza „wyśmienity", a 10 „katastrofalny".

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem