Reklama

Wspólny znak jakości dla agentów turystycznych to zły pomysł

Niemieccy agenci nie potrzebują jednego zunifikowanego znaku jakości. Co więcej, wprowadzenie go, mogłoby źle wpłynąć na ich wizerunek - twierdzi wiceprezes branżowej organizacji DRV

Publikacja: 03.04.2019 08:15

Wspólny znak jakości dla agentów turystycznych to zły pomysł

Foto: Materiały promocyjne

Podczas forum agentów organizowanego przez Niemiecki Związek Turystyczny (Deutscher ReiseVerband, DRV) wiceprezes tej organizacji, Ralf Hieke, zabrał głos w sprawie wprowadzenia znaku jakości dla biur agencyjnych. Jego zdaniem to zły pomysł. W rozmowie z magazynem branżowym „Touristik Aktuell" przekonuje, że mogłoby to paradoksalnie zaszkodzić wizerunkowi biur agencyjnych.

Hieke obawia się, że klienci mogliby pomyśleć, że skoro nadaje się poszczególnym biurom jakieś rangi, to świadczy to o tym, że sieć sprzedaży ma problem z brakiem wykwalifikowanych pracowników albo, że są wśród sprzedawców ludzie niekompetentni.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama