Aktualizacja: 03.04.2019 08:15 Publikacja: 03.04.2019 08:15
Foto: Materiały promocyjne
Podczas forum agentów organizowanego przez Niemiecki Związek Turystyczny (Deutscher ReiseVerband, DRV) wiceprezes tej organizacji, Ralf Hieke, zabrał głos w sprawie wprowadzenia znaku jakości dla biur agencyjnych. Jego zdaniem to zły pomysł. W rozmowie z magazynem branżowym „Touristik Aktuell" przekonuje, że mogłoby to paradoksalnie zaszkodzić wizerunkowi biur agencyjnych.
Hieke obawia się, że klienci mogliby pomyśleć, że skoro nadaje się poszczególnym biurom jakieś rangi, to świadczy to o tym, że sieć sprzedaży ma problem z brakiem wykwalifikowanych pracowników albo, że są wśród sprzedawców ludzie niekompetentni.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas