Reklama

Wspólny znak jakości dla agentów turystycznych to zły pomysł

Niemieccy agenci nie potrzebują jednego zunifikowanego znaku jakości. Co więcej, wprowadzenie go, mogłoby źle wpłynąć na ich wizerunek - twierdzi wiceprezes branżowej organizacji DRV

Publikacja: 03.04.2019 08:15

Wspólny znak jakości dla agentów turystycznych to zły pomysł

Foto: Materiały promocyjne

Podczas forum agentów organizowanego przez Niemiecki Związek Turystyczny (Deutscher ReiseVerband, DRV) wiceprezes tej organizacji, Ralf Hieke, zabrał głos w sprawie wprowadzenia znaku jakości dla biur agencyjnych. Jego zdaniem to zły pomysł. W rozmowie z magazynem branżowym „Touristik Aktuell" przekonuje, że mogłoby to paradoksalnie zaszkodzić wizerunkowi biur agencyjnych.

Hieke obawia się, że klienci mogliby pomyśleć, że skoro nadaje się poszczególnym biurom jakieś rangi, to świadczy to o tym, że sieć sprzedaży ma problem z brakiem wykwalifikowanych pracowników albo, że są wśród sprzedawców ludzie niekompetentni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama