Ras al-Chajma ma nową strategię dla turystyki

Do 2021 roku Ras al-Chajma chce przyjmować 1,5 miliona gości rocznie - to jedno z założeń opracowanej przez emirat strategii, która ma obowiązywać przez najbliższe trzy lata

Publikacja: 23.01.2019 06:32

Ras al-Chajma ma nową strategię dla turystyki

Foto: Ras Al Khaimah Tourism Development Authority

Ras Al Khaimah Tourism Development Authority (RAKTDA), organizacja odpowiedzialna za promocję Ras al-Chajma, przedstawiła założenia strategii promocji na lata 2019-2021. Zapisano w niej, że emirat ma być najszybciej rozwijającym się kierunkiem turystycznym w regionie. Do 2021 roku chce przyjmować 1,5 miliona gości rocznie, do 2025 roku - dwa razy więcej.

Żeby zrealizować cel, lokalne władze chcą inwestować w rozwój atrakcji turystycznych, związanych przede wszystkim z dziedzictwem kulturowym i przyrodą emiratu, i wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa działające w tym obszarze.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście