Ras al-Chajma ma nową strategię dla turystyki

Do 2021 roku Ras al-Chajma chce przyjmować 1,5 miliona gości rocznie - to jedno z założeń opracowanej przez emirat strategii, która ma obowiązywać przez najbliższe trzy lata

Publikacja: 23.01.2019 06:32

Ras al-Chajma ma nową strategię dla turystyki

Foto: Ras Al Khaimah Tourism Development Authority

Ras Al Khaimah Tourism Development Authority (RAKTDA), organizacja odpowiedzialna za promocję Ras al-Chajma, przedstawiła założenia strategii promocji na lata 2019-2021. Zapisano w niej, że emirat ma być najszybciej rozwijającym się kierunkiem turystycznym w regionie. Do 2021 roku chce przyjmować 1,5 miliona gości rocznie, do 2025 roku - dwa razy więcej.

Żeby zrealizować cel, lokalne władze chcą inwestować w rozwój atrakcji turystycznych, związanych przede wszystkim z dziedzictwem kulturowym i przyrodą emiratu, i wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa działające w tym obszarze.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta