Reklama

Prezes Net Holiday: Z rodzinami nam po drodze

Do naszych hoteli, których większość mamy na wyłączność, przekonuje się coraz więcej rodzin. To jest dla nas cenne, bo właśnie o tę grupę klientów zabiegamy najbardziej - opowiada prezes biura podróży Net Holiday Adam Goc

Publikacja: 20.11.2018 01:02

Adam Goc, prezes Net Holiday

Adam Goc, prezes Net Holiday

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Za nami dość trudny sezon turystyki wyjazdowej. Touroperatorzy raczej liżą rany niż otwierają szampany. Jak podsumowanie wypada w Net Holiday?

Adam Goc, prezes Net Holiday: Choć nie obyło się bez turbulencji, sezon zaliczam do całkiem udanych. Turbulencje to mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji, które w czerwcu i na początku lipca spowodowały zmniejszenie popytu na wyjazdy, piękna pogoda przez większość lata w Polsce, ale najważniejszy czynnik, który osłabił wyniki minionego sezonu, to konkurencja cenowa. Touroperatorzy przeszacowali chłonność polskiego rynku turystycznego i zakontraktowali za dużo miejsc. Wpłynęła na to znakomita sprzedaż w first minute, szczególnie fenomenalna w styczniu, co dało wielu biurom przekonanie, że trzeba zwiększyć liczbę miejsc w hotelach na gwarancjach. Ostatnim czynnikiem, który odbił się negatywnie na ostatnich miesiącach było zniknięcie z rynku linii lotniczej Small Planet.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama