Prezes Net Holiday: Z rodzinami nam po drodze

Do naszych hoteli, których większość mamy na wyłączność, przekonuje się coraz więcej rodzin. To jest dla nas cenne, bo właśnie o tę grupę klientów zabiegamy najbardziej - opowiada prezes biura podróży Net Holiday Adam Goc

Publikacja: 20.11.2018 01:02

Adam Goc, prezes Net Holiday

Adam Goc, prezes Net Holiday

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Za nami dość trudny sezon turystyki wyjazdowej. Touroperatorzy raczej liżą rany niż otwierają szampany. Jak podsumowanie wypada w Net Holiday?

Adam Goc, prezes Net Holiday: Choć nie obyło się bez turbulencji, sezon zaliczam do całkiem udanych. Turbulencje to mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji, które w czerwcu i na początku lipca spowodowały zmniejszenie popytu na wyjazdy, piękna pogoda przez większość lata w Polsce, ale najważniejszy czynnik, który osłabił wyniki minionego sezonu, to konkurencja cenowa. Touroperatorzy przeszacowali chłonność polskiego rynku turystycznego i zakontraktowali za dużo miejsc. Wpłynęła na to znakomita sprzedaż w first minute, szczególnie fenomenalna w styczniu, co dało wielu biurom przekonanie, że trzeba zwiększyć liczbę miejsc w hotelach na gwarancjach. Ostatnim czynnikiem, który odbił się negatywnie na ostatnich miesiącach było zniknięcie z rynku linii lotniczej Small Planet.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem