Turystyka pielgrzymkowa jako biznes

Prezentacje miejsc kultu i szlaków religijnych pielgrzymek, spotkania i rozmowy handlowe towarzyszyły zakończonemu w Krakowie II Międzynarodowemu Kongresowi Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej

Publikacja: 12.11.2018 09:05

Turystyka pielgrzymkowa jako biznes

Foto: Materiały promocyjne

W Krakowie zakończył się trwający od 7 do 11 listopada II Międzynarodowy Kongres Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej. Specjaliści od turystyki pielgrzymkowej z całego świata przyjechali do Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się!" na Białych Morzach, aby lepiej poznać Polskę i miejsca związane z religią oraz promować miejsca kultu w swoich krajach. - Celem kongresu była wymiana kontaktów handlowych, promocja Krakowa, Małopolski i Polski jako znaczących miejsc turystyki religijnej i pielgrzymkowej i wzmocnienie znaczenia turystyki religijnej i pielgrzymkowej w kontekście światowego przemysłu turystycznego – podkreśla organizator przedsięwzięcia Ernest Mirosław, szef krakowskiego biura turystyki przyjazdowej Ernesto Travel, jednego z liderów w branży turystyki religijnej i pielgrzymkowej.

Pozostało 87% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"