Ponadto - jak informuje w komunikacie - "w reakcji na rosnące znaczenie Wizz Aira dla regionów i społeczności, w których działa linia" powołał fundację Wizz, której działalność "będzie skoncentrowana w czterech różnych obszarach: zdrowia, edukacji, opieki nad dziećmi i pomocy w nagłych wypadkach".
Z lotów węgierskiej linii skorzystało już w sumie 155 milionów pasażerów. Wizz Air będzie nadal rozbudowywać siatkę połączeń i oferować usługi na nowych rynkach, by osiągnąć "pozycję jednej z pięciu najlepszych linii w Europie". W planach przewoźnika jest realizacja zamówienia na 268 samolotów do końca 2026 roku, przewożenie 100 milionów pasażerów rocznie przy zatrudnieniu 10 tysięcy pracowników.
Samoloty w nowoczesnej flocie WIZZ mają średnio 4,6 lat. Większa liczba miejsc w airbusie 321 w porównaniu z airbusem A320 oznacza, że jest on bardziej wydajny i mniej szkodzi środowisku, a A321ceo zapewnia 10 procent oszczędności kosztów jednostkowych w porównaniu do Airbusa A320ceo.
Przewoźnik planuje, że do 2023 roku 75 procent miejsc będzie oferować na pokładach nowszych modeli. Dalsze zmiany rozpoczną się w 2019 roku, gdy Wizz Air dostanie pierwszy z 256 samolotów z rodziny airbus A320neo.
Siatka połączeń Wizz Aira liczy ponad 600 tras, z czego ponad 100 uruchamia w 2018 i 2019 roku. W Polsce w tym roku otworzył loty do Bordeaux z Warszawy, Aten z Katowic i Porto i Bari z Wrocławia. W tym miesiącu uruchomi jeszcze siedem nowych tras.