Booking.com powoli, ale systematycznie rozwija ofertę - informuje magazyn „FVW" w  wydaniu przygotowanym na targi ITB. Wśród oferowanych produktów pojawiają się przeloty, wynajem samochodów, rezerwacja transferów taksówkami z i na lotnisko, a ostatnio także rejsy wycieczkowe i lokalne wycieczki.

Dotychczas portal koncentrował się, inaczej niż jego główny konkurent Expedia, na sprzedaży zakwaterowania. Oferta noclegów jest więc u niego bardzo szeroka, obejmuje obiekty różnej kategorii: od hoteli, przez apartamenty i wille, do nietypowych miejsc, takich jak namioty czy latarnie morskie. – Na naszej stronie znajduje się ponad 1,6 miliona obiektów w ponad 30 różnych rodzajach zakwaterowania – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw usług partnerskich w Booking.com. – Klienci utwierdzają nas w przekonaniu, że jesteśmy ważni. Ta platforma ma potencjał – dodaje.

Nowe usługi wprowadzane są na początek jako testowe na pojedynczych rynkach. Jeśli się przyjmą, będą rozbudowane. Za rejsy odpowiedzialny jest niewielki, 10-osobowy zespół.

Nowa oferta serwisu obejmuje również propozycje spędzenia wolnego czasu w Rzymie, Londynie, Amsterdamie i Dubaju.