Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.03.2018 07:36 Publikacja: 14.03.2018 07:36
fot. booking.com
Foto: Materiały promocyjne
Booking.com powoli, ale systematycznie rozwija ofertę - informuje magazyn „FVW" w wydaniu przygotowanym na targi ITB. Wśród oferowanych produktów pojawiają się przeloty, wynajem samochodów, rezerwacja transferów taksówkami z i na lotnisko, a ostatnio także rejsy wycieczkowe i lokalne wycieczki.
Dotychczas portal koncentrował się, inaczej niż jego główny konkurent Expedia, na sprzedaży zakwaterowania. Oferta noclegów jest więc u niego bardzo szeroka, obejmuje obiekty różnej kategorii: od hoteli, przez apartamenty i wille, do nietypowych miejsc, takich jak namioty czy latarnie morskie. – Na naszej stronie znajduje się ponad 1,6 miliona obiektów w ponad 30 różnych rodzajach zakwaterowania – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw usług partnerskich w Booking.com. – Klienci utwierdzają nas w przekonaniu, że jesteśmy ważni. Ta platforma ma potencjał – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas