Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2018 09:16 Publikacja: 22.02.2018 09:16
fot. booking.com
Foto: Materiały promocyjne
Glenn Fogel, prezes Priceline Group, wyjaśniał w rozmowie ze stacją CNBC, że zmiana nazwy pomoże podkreślić znaczenie portalu Booking.com i zmienić wizerunek grupy na „bardziej globalny". Jak podał, w serwisie można znaleźć 1,5 miliona obiektów, a dziennie składanych jest ponad milion rezerwacji.
Booking.com jest bardzo znany w Europie, ale mniej na swoim macierzystym rynku, czyli w Stanach Zjednoczonych. Zmiana nazwy ma to zmienić. Jest też częścią strategii, której celem jest wypromowanie koncernu jako przedsiębiorstwa zajmującego szeroko rozumianym wynajmem, nie tylko pokojów hotelowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas