Upadek touroperatora pomógł TUI

Dzięki upadkowi linii lotniczej i touroperatora Monarch, TUI powiększył swój udział w rynku brytyjskim. Bankructwo konkurenta spowodowało m.in. wzrost sprzedaży przez internet

Aktualizacja: 16.02.2018 08:39 Publikacja: 16.02.2018 08:00

Friedrich Joussen

Friedrich Joussen

Foto: AFP

Od czasu, kiedy w październiku zeszłego roku upadła linia lotnicza i touroperator Monarch, TUI „zdecydowanie przejmuje udziały" w Wielkiej Brytanii - twierdzi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen, cytowany przez brytyjski portal branżowy Travel Weekly.

Zdaniem Joussena „jeden gracz mniej na rynku" to szansa dla jego firmy na powiększenie działalności na wyspach. Prezes podaje, że częściowo także dzięki temu bankructwu koncern był w stanie zwiększyć sprzedaż przez internet. Teraz stanowi ona 65 procent obrotu generowanego w tym kraju. – Jesteśmy efektywni w sieci, a rezerwacje on-line w Wielkiej Brytanii rosną – dodaje.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku