Agenci śpiewają, tańczą i opowiadają o wyjazdach

Niemiecki touroperator Schauinsland-Reisen pisze musical, by w ten sposób spopularyzować oferowane przez siebie wyjazdy. Główną rolę grać w nim będzie firmowa maskotka, Katta.

Aktualizacja: 09.01.2018 07:29 Publikacja: 09.01.2018 06:51

Agenci śpiewają, tańczą i opowiadają o wyjazdach

Foto: Facebook.com/schauinslandreisen

Gerald Kassner, właściciel Schauninsland-Reisen, chce przyciągnąć do swojej firmy także młodszych klientów. W tym celu wykorzystuje nietypowe narzędzia marketingowe – organizuje wydarzenia, sponsoruje imprezy sportowe i współpracuje z osobowościami medialnymi. – Szukamy zawsze jakiejś historii przy działaniach marketingowych – mówi Kassner w rozmowie z portalem branżowym FVW. – Chcemy przy tym przybliżyć konsumentowi markę Schauinsland, żeby sieci agencyjnej było łatwiej nas sprzedawać. Dla nas agenci są bardzo ważni – dodaje.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"