Agenci śpiewają, tańczą i opowiadają o wyjazdach

Niemiecki touroperator Schauinsland-Reisen pisze musical, by w ten sposób spopularyzować oferowane przez siebie wyjazdy. Główną rolę grać w nim będzie firmowa maskotka, Katta.

Aktualizacja: 09.01.2018 07:29 Publikacja: 09.01.2018 06:51

Agenci śpiewają, tańczą i opowiadają o wyjazdach

Foto: Facebook.com/schauinslandreisen

Gerald Kassner, właściciel Schauninsland-Reisen, chce przyciągnąć do swojej firmy także młodszych klientów. W tym celu wykorzystuje nietypowe narzędzia marketingowe – organizuje wydarzenia, sponsoruje imprezy sportowe i współpracuje z osobowościami medialnymi. – Szukamy zawsze jakiejś historii przy działaniach marketingowych – mówi Kassner w rozmowie z portalem branżowym FVW. – Chcemy przy tym przybliżyć konsumentowi markę Schauinsland, żeby sieci agencyjnej było łatwiej nas sprzedawać. Dla nas agenci są bardzo ważni – dodaje.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta