Fuerteventura chce więcej turystów z Polski. Przyśle do Warszawy przedstawiciela

Władze Fuerteventury zamierzają lepiej zareklamować walory turystyczne swojej wyspy - zatrudnią do tego w czterech stolicach europejskich swoich przedstawicieli.

Publikacja: 12.09.2023 01:04

Kanaryjska wyspa znana jest z wyjątkowej, szerokiej plaży i świetnych warunków do uprawinia windsurf

Kanaryjska wyspa znana jest z wyjątkowej, szerokiej plaży i świetnych warunków do uprawinia windsurfingu

Foto: Filip Frydrykiewicz

Rada Fuerteventury chce mocniej promować się w Europie. Szczególnie zależy jej na czterech rynkach: Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii z Irlandią i Polsce. Postanowiła wysłać więc na stałe do ich stolic swoich przedstawicieli, którzy się tym zajmą. Lokalny rząd podpisał już porozumienie z Hiszpańską Organizacją Turystyczną, Turespañą, o współpracy - pisze portal Tourinews.

Czytaj więcej

Awantura o turystów na Wyspach Kanaryjskich. Niemcy lepsi od Brytyjczyków?

Wyspa nie chce ograniczać swoich działań do rynków, na których Turespaña ma przedstawicielstwa. W sumie zamierza zaistnieć jako kierunek w 20 krajach. I tak biuro w Londynie i Dublinie ma zajmować się nie tylko Wielką Brytanią i Irlandią, ale też Szwecją, Danią, Norwegią, Finlandią i Holandią. To w Berlinie będzie odpowiadać Za Niemcy, Austrię i Szwajcarię, a w Warszawie za Polskę, Czechy, Węgry, Litwę i Estonię. Paryski oddział ma prowadzić promocję we Francji, Belgii, Luksemburgu, Portugalii i we Włoszech.

Do obowiązków nowych pracowników będzie należeć między innymi organizowanie stoisk na targach turystycznych, promowanie wyspy wśród mieszkańców danego kraju, ale też współpraca z tamtejszymi touroperatorami, agentami i z mediami. Ponadto mają oni zbierać dane o swoich rynkach i składać na ich temat raporty.

Czytaj więcej

Lanzarote nie chce więcej turystów. „Trzy miliony i wystarczy”

Kandydaci będą wyłonieni w procesie rekrutacji, który ma się zakończyć w listopadzie tego roku. Na początek dostaną roczne kontrakty.

Rada Fuerteventury chce mocniej promować się w Europie. Szczególnie zależy jej na czterech rynkach: Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii z Irlandią i Polsce. Postanowiła wysłać więc na stałe do ich stolic swoich przedstawicieli, którzy się tym zajmą. Lokalny rząd podpisał już porozumienie z Hiszpańską Organizacją Turystyczną, Turespañą, o współpracy - pisze portal Tourinews.

Wyspa nie chce ograniczać swoich działań do rynków, na których Turespaña ma przedstawicielstwa. W sumie zamierza zaistnieć jako kierunek w 20 krajach. I tak biuro w Londynie i Dublinie ma zajmować się nie tylko Wielką Brytanią i Irlandią, ale też Szwecją, Danią, Norwegią, Finlandią i Holandią. To w Berlinie będzie odpowiadać Za Niemcy, Austrię i Szwajcarię, a w Warszawie za Polskę, Czechy, Węgry, Litwę i Estonię. Paryski oddział ma prowadzić promocję we Francji, Belgii, Luksemburgu, Portugalii i we Włoszech.

Zanim Wyjedziesz
Nowe oblicze Kairu. Stolica Egiptu chce na dłużej zatrzymać turystów
Zanim Wyjedziesz
Powodzie w Kenii. Turystów w rezerwacie Masai Mara zdejmowano z drzew
Zanim Wyjedziesz
Egipt otwiera masowo nowe hotele, restauracje i centra nurkowania. "Taka strategia"
Zanim Wyjedziesz
Najlepsze dla turystów stolice Europy. Warszawa wyprzedziła Paryż i Londyn
Zanim Wyjedziesz
Kolejne polskie miasta w przewodniku Michelina. „Imponująca oferta kulinarna”
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej