Aktualizacja: 28.09.2025 20:46 Publikacja: 20.08.2025 04:59
Coraz więcej Polaków szuka atrakcyjnych miejsc wypoczynku czy hoteli nie w wyszukiwarce, ale za pomocą botów AI
Foto: Giuseppe CACACE/AFP
Największe biura podróży w Polsce wciąż nie są gotowe do wyszukiwania za pomocą chatbotów, jak np. ChatGPT. Tymczasem AI szybko przejmuje wiodącą rolę w podejmowaniu decyzji o wakacyjnych wyjazdach czy preferowanych firmach i ofertach – wskazuje najnowszy raport „Biura podroży w erze AI”, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Dotychczas większość banków raportowała zaledwie promil swoich emisji. Nowe przepisy wymusiły zmianę. Okazuje si...
Popyt na biura przyspiesza. Firmy stawiają na prestiżowe adresy i zielone rozwiązania. Za nowymi siedzibami rozg...
Ponad 20 firm – zarówno polskich, jak i międzynarodowych – znajduje się na różnych etapach wdrożenia standardu,...
Żabka stała się najpopularniejszym miejscem zakupu kawy poza domem, wyprzedzając Orlen i McDonald’s – wynika z r...
Agent AI wkracza do biznesu, rewolucjonizując wydajność, ale jednocześnie otwierając drzwi cyberprzestępcom. Fir...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas