Rainbow: Zostaw dziecko w domu i ruszaj na zwiedzanie

materiały prasowe

Biuro podróży Rainbow rozpoczął kampanię reklamującą jego wycieczki objazdowe. Akcji towarzyszy spot „Ile Ty masz lat” emitowany w telewizji

W promocji „Ale Objazd !Ale Wczasy”, aby zachęcić do kupowania wycieczek objazdowych i imprez łączących zwiedzanie z wypoczynkiem, 7+7, touroperator oferuje rabaty i inne profity, w tym m.in. vouchery na bilety wstępów (do 100 euro na osobę), a dla stałym klientom parking przy lotnisku za złotówkę.

Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat” dzięki któremu można zyskać nawet 400 złotych dodatkowo. Mogą oni też zyskać miejsce w klasie premium w samolotach na wybranych trasach za połowę ceny oraz możliwość przewiezienia dodatkowego bagażu i zjedzenia posiłku na pokładzie samolotu za złotówkę.

– Tym razem w kampanii telewizyjnej postanowiliśmy wypromować nasze wycieczki objazdowe i wyjazdy typu 7+7 – łączące zwiedzanie i wypoczynek – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow, cytowana w komunikacie organizatora. – Rainbow ma największą na rynku tego typu ofertę i chcemy przypomnieć o tym szerszemu gronu ludzi. Spot, w zabawny sposób, mówi o rodzicach, którzy wybierają się na zwiedzanie z Rainbow, zostawiając, dla odmiany, dorosłego syna samego w domu.

Kampanię wspierają materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach TV od 6 lutego nosi tytuł „Ile Ty masz lat”. Spot jest kontynuacją idei „Wakacje dla odmiany”. Został przygotowany według pomysłu agencji reklamowej Fat Baby, a wyprodukowała go Flota Filmowa. Czas antenowego wykupił dom mediowy Blueway Com.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Air France uruchamia tanią linię Joon

Air France utworzył tanią linię lotniczą. To ważny ruch, by dotrzymać kroku konkurentom na ...

Minister turystyki Turcji: Budujmy porozumienie na turystyce

W 2023 roku do Turcji powinno przyjechać 50 milionów turystów zagranicznych – taki plan ...

Traveldata potwierdza: Letnie wakacje opłaca się kupować w zimie

Potwierdza się, że wraz ze zbliżaniem się daty wakacji, w biurach podróży wyjazdy drożeją. ...

Antalya pobiła własny rekord w turystach

Ponad 11 milionów turystów przyjechało do regionu Antalyi w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku. ...

UIA uruchamia loty do Bukaresztu, Izmiru i Sofii

Od lata 2019 roku linie lotnicze Ukraine International Airlines uruchomią regularne rejsy do Bukaresztu, ...

Itaka ma swoją firmę na Zakintos

Zebu Travel Services – to nazwa pierwszego biura turystyki przyjazdowej (incoming) Itaki, powołanego w ...