W promocji „Ale Objazd !Ale Wczasy”, aby zachęcić do kupowania wycieczek objazdowych i imprez łączących zwiedzanie z wypoczynkiem, 7+7, touroperator oferuje rabaty i inne profity, w tym m.in. vouchery na bilety wstępów (do 100 euro na osobę), a dla stałym klientom parking przy lotnisku za złotówkę.

Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat” dzięki któremu można zyskać nawet 400 złotych dodatkowo. Mogą oni też zyskać miejsce w klasie premium w samolotach na wybranych trasach za połowę ceny oraz możliwość przewiezienia dodatkowego bagażu i zjedzenia posiłku na pokładzie samolotu za złotówkę.

– Tym razem w kampanii telewizyjnej postanowiliśmy wypromować nasze wycieczki objazdowe i wyjazdy typu 7+7 – łączące zwiedzanie i wypoczynek – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow, cytowana w komunikacie organizatora. – Rainbow ma największą na rynku tego typu ofertę i chcemy przypomnieć o tym szerszemu gronu ludzi. Spot, w zabawny sposób, mówi o rodzicach, którzy wybierają się na zwiedzanie z Rainbow, zostawiając, dla odmiany, dorosłego syna samego w domu.

Kampanię wspierają materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach TV od 6 lutego nosi tytuł „Ile Ty masz lat”. Spot jest kontynuacją idei „Wakacje dla odmiany”. Został przygotowany według pomysłu agencji reklamowej Fat Baby, a wyprodukowała go Flota Filmowa. Czas antenowego wykupił dom mediowy Blueway Com.