Z okazji otwarcia nowej siedziby w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy firma zorganizowała bankiet dla swoich partnerów – touroperatorów i agentów turystycznych – i mediów branżowych.
RateHawk to platforma internetowa, która konsoliduje ponad 100 dostawców oferty hotelowej B2B, w tym takich jak Expedia, Priceline, Agoda, Hotelbeds czy Bedsonline. Dzięki temu dysponuje bazą ponad 1,2 miliona obiektów w 200 krajach. Polska baza adresów jest jeszcze więcej niż skromna, ale firma już myśli o kontraktowaniu hoteli w Polsce bezpośredni.
RateHawk należy, obok portali ZenHotels i Ostrovok, do zarejestrowanej w Stanach Zjednoczonych spółki Emerging Travel Group, działającej w ponad 120 krajach. Firma zatrudnia 800 osób, z czego najwięcej, bo 400, w Moskwie. Powstała w 2011 roku, a już w 2017 otworzyła przedstawicielstwo w Polsce. Dzisiaj Polska to jeden z najważniejszych rynków dla RateHawk.
Firma rozwija się dynamicznie – w 2018 r. łączna wartość rezerwacji brutto Emerging Travel Group wzrosła o 46 procent, licząc rok do roku, i osiągnęła 713 mln dolarów. Obrót samego RateHawk wzrósł o ponad 400 procent w 2018 r. w porównaniu z 2017 rokiem.
Jak podkreślała podczas uroczystego otwarcia biura w Warszawie Marta Ladutko, odpowiedzialna w RateHawk za rozwój biznesu na całym rynku Wyszehradzkim, w ciągu dwóch lat RateHawk rozwinął się i dostosował do polskiego rynku – firma przetłumaczyła system na język polski, ma polski zespół złożony z dziewięciu osób (w tym dwóch opiekunów klienta, trzech menedżerów sprzedaży i trzech pracowników wsparcia), a kilka dni temu założyła konto w banku, na które agenci mogą robić przelewy w złotówkach