Zmiany menedżerskie w Grecosie

Paweł Malitka ma bogate doświadczenie pracy w turystyce. Fot. archiwum prywatne

Paweł Malitka objął stanowisko szefa działu czarterów, Bogna Jaśkowiak opuszcza stanowisko dyrektora marketingu.

W biurze podróży Grecos zmiany na wysokich stanowiskach menedżerskich. O swoim odejściu z firmy poinformowała dyrektor marketingu Bogna Jaśkowiak. – Dobiegła końca moja zawodowa, ekscytująca wielka grecka przygoda. Czas na nowe wyzwania i odkrycia – ogłosiła.

Agenci turystyczni mogą ją pamiętać z prezentacji Grecosa, szczególnie w ostatnich latach przeprowadzanych z dużym rozmachem (np. Agent 2.0 w 2016 roku) czy spektakularnych corocznych imprez wyjazdowych dla najlepszych sprzedawców pod nazwą Grecos Adventure.

Bogna Jaśkowiak przedstawiała działania marketingowe Grecosa podczas spotkań z agentami turystycznymi. Fot. Filip Frydrykiewicz

– Praca w Grecosie dała mi możliwość tworzenia marki, począwszy od jej strony wizualnej, czyli brand cues w postaci claimu Wielkie Greckie Wakacje, kozy wykorzystywanej w części kreacji, czy postaci „Pana Grecosa”, jako symbolu przewodnika i specjalisty. Konsekwentne budowanie wizerunku specjalisty od greckich wakacji przyniosło zakładane efekty i powodowało skokowe zmiany, zarówno w postrzeganiu Grecosa, jak i w sprzedaży jego wycieczek. Szczególną rolę zajął w naszych działaniach content marketing w jego różnorodnych przejawach – postawiliśmy na user generated content, który stał się podstawą wiarygodnej komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach. Cieszę się też, że wyznaczyliśmy nowe na polskim rynku standardy, jeśli chodzi o katalogi biur podróży – jestem przekonana, że katalogi Grecosa są najlepsze! – mówi Jaśkowiak.

Jaśkowiak to marketingowiec z bogatym doświadczeniem. Przed podjęciem pracy sześć i pół roku temu w Grecosie, pracowała w agencjach reklamowych przy kampaniach dla największych firm w kraju (m.in. BZ WBK, Żywiec, KUPS, OKI Poland, PZU Życie, Mieszko). – Dzięki pracy w Grecosie pokochałam Grecję i to mi pozostanie na zawsze. Uważam, że dobrze przysłużyłam się nasyceniu marki Grecos treścią. Ma ona dzisiaj wyraźny charakter, rozpoznawalne symbole i wartości. Ale nowych wyzwań zamierzam szukać poza branżą turystyczną – wyjaśnia.

Nieoficjalnie dowiadujemy się, że nie ma jeszcze decyzji, kto zastąpi Jaśkowiak. Jej następca lub następczyni będzie wskazana w najbliższych tygodniach.

CZYTAJ TEŻ: Paros – nowa wyspa w ofercie Grecosa

Pierwszego stycznia stanowisko kierownika działu czarterów w Grecosie objął natomiast Paweł Malitka. Malitka znany jest w środowisku touroperatorskim, ma za sobą bowiem długą karierę w turystyce.

Jedenaście lat przepracował w Triadzie, gdzie między innymi był koordynatorem produktu, a później menedżerem kontraktującym. Od roku 2012 do 2017 pracował w czarterowej linii lotniczej Small Planet, w której odpowiadał za kontrakty z touroperatorami. Ostatnie dwa lata Malitka spędził w TUI Poland, na stanowisku jednego z trzech kierowników produktu. Odpowiadał tam za takie kierunki jak Grecja, Bułgaria, Cypr i Albania.

– Podczas pracy w Small Planet zainteresowałem się mocniej lotnictwem. Dlatego chętnie zgodziłem się na propozycję prezesa Grecosa Wojciecha Skoczyńskiego, by wziąć odpowiedzialność za program czarterowy tej firmy. Myślę, że moje doświadczenie przyda się w jej rozwijaniu – deklaruje Malitka.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Dagmara Mikas zasiliła zespół produktu w Grecosie

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ustawa o imprezach turystycznych z podpisem prezydenta

Utworzenie centralnego punktu kontaktowego, który ułatwi m.in. nadzór nad organizacjami turystycznymi, oraz wymianę danych ...

Brytyjskie biura podróży tną ceny

Nawet ponad 50 procent sięgają przeceny wyjazdów na sierpień u brytyjskich touroperatorów, takich jak ...

Emilewicz: Otwarcie granic możliwe po 15 czerwca

Jeśli epidemia nie będzie rozwijać się szybciej niż teraz, to po 15 czerwca będzie ...

Światowa turystyka znów urosła

Od stycznia do czerwca liczba turystów, którzy wyruszyli w podróż zagraniczną, wzrosła o 4 ...

Migdal: Mówimy tylko o sukcesach

O Zachodniopomorskim Szlaku Żeglarskim, sztuce przyjmowania nowych członków do regionalnej organizacji turystycznej i rekordowej ...

Niemcy: Trzeba powoli odmrażać turystykę

Niemiecki Związek Turystyki pisze w swoim opracowaniu, że obiekty turystyczne, które będą przestrzegać odpowiednich ...