Dagmara Mikas zasiliła zespół produktu w Grecosie

Dagmara Mikas jest związana z Grecosem od sześciu lat
Dagmara Mikas jest związana z Grecosem od sześciu lat
Filip Frydrykiewicz

Formalnie od września, a faktycznie od czerwca, Dagmara Mikas, dotychczas kierująca w biurze podróży Grecos działem grup, dołączyła do działu zajmującego się produktem.

Dagmara Mikas znana jest agentom Grecosa z licznych szkoleń i prezentacji tego touroperatora, podczas których zachęcała ich do pozyskiwania klientów grupowych. Jak wyjaśnia, to szczególnie ważne dla touroperatora, by wczesną wiosną i w październiku dopełniać samoloty i hotele zorganizowanymi grupami. Ale bywa i tak, że specjalnie dla firm organizuje cały wyjazd od a do z, dla 200, 300 czy nawet 500 osób.

CZYTAJ TEZ: Grecos: Zakintos rządzi

Mikas w Grecosie pracuje od 2013 roku. Od początku w dziale zajmującym się obsługiwaniem grup. Przeszła w nim całą ścieżkę kariery – od specjalisty do kierownika. – Największy sukces? Utrzymanie przez te wszystkie lata pewnego ważnego klienta korporacyjnego i zreorganizowanie pracy w dziale – mówi Mikas.

Nie ukrywa jednak, że szukała wewnątrz firmy kolejnego wyzwania. Dlatego ucieszyła ją propozycja szefowej działu produktu Magdaleny Czech przejścia do jej sekcji i nowych zadań. Czech powierzyła Dagmarze Mikas nadzór nad hotelami Grecosa na Rodos, w Attyce i na wyspie Eubea (Evia), czyli w sumie około jedną piątą całego produktu touroperatora w Grecji (40 hoteli z około 200). Wcześniej tymi regionami opiekowała się Agnieszka Piechocka, która też zmieniła miejsce w firmie i dołączyła do Jacka Sochy, z którym współtworzy dwuosobowy dział kontraktowania.

– Bardzo cieszę się ze zmiany, chociaż wiąże się ona z koniecznością licznych wyjazdów – mówi Mikas. – Moim zadaniem jest teraz utrzymywanie kontaktu z hotelarzami, z którymi mamy umowy i doglądanie jakości obsługi w zakontraktowanych obiektach. Do menedżera produktu należy również dbanie, żeby podległe mu hotele wypełniały się jak najefektywniej. Będę też kształtowała nasz produkt, wyszukując i proponując kierownictwu kolejne warte uwagi hotele. Oczywiście nie chodzi tu o jakąś rewolucję, ale raczej wzbogacanie i odświeżanie oferty w miarę naszego rozwoju – wyjaśnia Mikas.

Mikas jest absolwentką anglistyki na Uniwersytecie Adam Mickiewicza. Przed podjęciem pracy w Grecosie pracowała jako pilot wycieczek, jeżdżąc z turystami niemieckimi po Polsce. Jej pasją jest poznawanie języków obcych. Mówi płynnie po angielsku i niemiecku. – Dogaduję się też po rosyjsku i hiszpańsku. A ponieważ studiowałam arabistykę, choć jej nie skończyłam, potrafię w podstawowych sprawach się porozumieć po arabsku – mówi.

Po odejściu Mikas działem grup kieruje, jako pełniąca obowiązki kierownika, Alicja Filipiak.

ZOBACZ TEŻ: Grecja – hotelarze policzyli ile stracą przez Cooka

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Grecos Holiday chce poprawić własny rekord

Ponad pół miliarda złotych przychodów i 188 tysięcy klientów – biuro podróży Grecos Holiday ...

Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Thomas Cook skraca czas obsługi agentów dzwoniących do telefonicznego centrum obsługi. Pierwsze testy nowego ...

Niemieccy agenci w lipcu mieli mniej rezerwacji

W pierwszych siedmiu miesiącach roku obroty niemieckich agentów wzrosły o 4,4 procent rok do ...

POT: Czas na Polskę – Time For Poland

Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej – „Time For Poland”. Ma ona zachęcić turystów ...

Holiday Inn w Krakowie – historia zatopiona w nowoczesności

Pięciogwiazdkowy Holiday Inn Kraków City Center zakończył rozbudowę i remont za 89 milionów złotych. ...

Ratingi biur podróży 2017: Jak oni to robią, cz.II

Funclub – z pomysłem na turystykę autokarową z wyższej półki. Prima Holiday – elastycznie ...