Dagmara Mikas zasiliła zespół produktu w Grecosie

Formalnie od września, a faktycznie od czerwca, Dagmara Mikas, dotychczas kierująca w biurze podróży Grecos działem grup, dołączyła do działu zajmującego się produktem.

Publikacja: 23.10.2019 09:53

Dagmara Mikas zasiliła zespół produktu w Grecosie

Foto: Filip Frydrykiewicz

Dagmara Mikas znana jest agentom Grecosa z licznych szkoleń i prezentacji tego touroperatora, podczas których zachęcała ich do pozyskiwania klientów grupowych. Jak wyjaśnia, to szczególnie ważne dla touroperatora, by wczesną wiosną i w październiku dopełniać samoloty i hotele zorganizowanymi grupami. Ale bywa i tak, że specjalnie dla firm organizuje cały wyjazd od a do z, dla 200, 300 czy nawet 500 osób.

CZYTAJ TEZ: Grecos: Zakintos rządzi

Mikas w Grecosie pracuje od 2013 roku. Od początku w dziale zajmującym się obsługiwaniem grup. Przeszła w nim całą ścieżkę kariery – od specjalisty do kierownika. – Największy sukces? Utrzymanie przez te wszystkie lata pewnego ważnego klienta korporacyjnego i zreorganizowanie pracy w dziale – mówi Mikas.

Nie ukrywa jednak, że szukała wewnątrz firmy kolejnego wyzwania. Dlatego ucieszyła ją propozycja szefowej działu produktu Magdaleny Czech przejścia do jej sekcji i nowych zadań. Czech powierzyła Dagmarze Mikas nadzór nad hotelami Grecosa na Rodos, w Attyce i na wyspie Eubea (Evia), czyli w sumie około jedną piątą całego produktu touroperatora w Grecji (40 hoteli z około 200). Wcześniej tymi regionami opiekowała się Agnieszka Piechocka, która też zmieniła miejsce w firmie i dołączyła do Jacka Sochy, z którym współtworzy dwuosobowy dział kontraktowania.

– Bardzo cieszę się ze zmiany, chociaż wiąże się ona z koniecznością licznych wyjazdów – mówi Mikas. – Moim zadaniem jest teraz utrzymywanie kontaktu z hotelarzami, z którymi mamy umowy i doglądanie jakości obsługi w zakontraktowanych obiektach. Do menedżera produktu należy również dbanie, żeby podległe mu hotele wypełniały się jak najefektywniej. Będę też kształtowała nasz produkt, wyszukując i proponując kierownictwu kolejne warte uwagi hotele. Oczywiście nie chodzi tu o jakąś rewolucję, ale raczej wzbogacanie i odświeżanie oferty w miarę naszego rozwoju – wyjaśnia Mikas.

Mikas jest absolwentką anglistyki na Uniwersytecie Adam Mickiewicza. Przed podjęciem pracy w Grecosie pracowała jako pilot wycieczek, jeżdżąc z turystami niemieckimi po Polsce. Jej pasją jest poznawanie języków obcych. Mówi płynnie po angielsku i niemiecku. – Dogaduję się też po rosyjsku i hiszpańsku. A ponieważ studiowałam arabistykę, choć jej nie skończyłam, potrafię w podstawowych sprawach się porozumieć po arabsku – mówi.

Po odejściu Mikas działem grup kieruje, jako pełniąca obowiązki kierownika, Alicja Filipiak.

ZOBACZ TEŻ: Grecja – hotelarze policzyli ile stracą przez Cooka

Dagmara Mikas znana jest agentom Grecosa z licznych szkoleń i prezentacji tego touroperatora, podczas których zachęcała ich do pozyskiwania klientów grupowych. Jak wyjaśnia, to szczególnie ważne dla touroperatora, by wczesną wiosną i w październiku dopełniać samoloty i hotele zorganizowanymi grupami. Ale bywa i tak, że specjalnie dla firm organizuje cały wyjazd od a do z, dla 200, 300 czy nawet 500 osób.

CZYTAJ TEZ: Grecos: Zakintos rządzi

Pozostało 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"