Startuje nowe biuro podróży. Cel – Polska

Dzisiaj oficjalnie ruszyła Mareda.pl – nowe, internetowe biuro podróży, które chce się specjalizować w oferowaniu wypoczynku w Polsce.

Publikacja: 24.04.2020 09:05

Startuje nowe biuro podróży. Cel – Polska

Foto: turystyka.rp.pl

""

Adam Dudziński

Foto: turystyka.rp.pl

Założycielem i właścicielem Mareda.pl jest Adam Dudziński, wrocławski touroperator znany między innymi z prowadzenia przez rok biura podróży Lidl Podróże (wcześniej w Alma Travel, Nev-Dama, Eurotours). Tamten projekt już nie istnieje, kierownictwo koncernu zamknęło go w grudniu zeszłego roku. Rok wcześniej zakończył z Lidlem współpracę Dudziński. Od tamtego czasu prowadził własne biuro, organizował wycieczki objazdowe, w tym promowe do Skandynawii, po Polsce i na Bałkany. Przygotowywał je na zlecenie firm turystycznych z Niemiec i z Polski.

Dudziński widzi szansę na rozwój swojego startującego dopiero biura w turystyce krajowej. – Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że po pandemii ludzie początkowo będą niechętni wyjazdom zagranicznym. Będą chcieli odpocząć, ale niedaleko od domu. Do tego rząd zapowiada wdrożenie programu dotacji do wypoczynku w kraju – wyjaśnia Dudziński.

Na stronie Mareda.pl na razie można znaleźć około 30 hoteli o standardzie od dwóch do pięciu gwiazdek na polskim wybrzeżu. – Zbliża się sezon letni, nie chcieliśmy dłużej czekać z rozpoczęciem sprzedaży. Sukcesywnie będziemy jednak dodawać kolejne obiekty zarówno na wybrzeżu, jak i w górach i na Mazurach – zapowiada Dudzński. Jak wyjaśnia, w bazie jego biura znajdą się też wycieczki objazdowe, a z czasem również pobyty w hotelach w krajach sąsiednich. Będą też apartamenty i domki do wynajęcia.

Część obiektów touroperator zakontraktował sam, bezpośrednio u hotelarzy, a część dostaje z puli zakontraktowanej w formie allotmentu przez niemieckie biura podróży dla ich klientów.

Zasadą Mareda.pl jest to, że klient może kupić jedynie cały tydzień pobytu. Ceny są ustalone za pakiet i mają być sztywne, a przy tym takie same w każdym kanale sprzedaży.

CZYTAJ TEŻ: Małopolska: Razem dla turystyki

W pakiecie jest oprócz noclegu wyżywienie (śniadania, śniadania i obiadokolacje lub all inclusive – w zależności od obiektu). – W cenie każdego pakietu jest też opieka rezydenta – mamy dwie osoby na Świnoujście i Międzyzdroje i dwie na Kołobrzeg i okolicę – dodatkowa usługa, na przykład zabieg spa lub relaksujący w hotelu i karta uprawniająca do zniżek od 5 do 20 procent w lokalnych restauracjach, muzeach, atrakcjach turystycznych.

Pytany o przewagę nad konkurencją Dudziński wymienia niskie ceny (od 900 złotych za tydzień nad morzem od osoby), małe zaliczki, bo tylko 50 złotych, natychmiastowy zwrot zaliczki, jeśli w wyjeździe przeszkodzi covid-19. – Nasza zaliczka nie podlega ustawie antykryzysowej, zwracamy ją od razu, klient nie będzie musiał czekać 180 dni – zapewnia Dudziński. – Moim zdaniem, jeśli ktoś myśli o wakacjach w Polsce, powinien je sobie zarezerwować już dzisiaj, nie czekając aż skończy się epidemia i na ten sam pomysł wpadną wszyscy inni – zachęca.

Dudziński przewiduje współpracę z agentami turystycznymi, jak mówi, mogą jego pakiety sprzedawać w systemie Sykon. W przyszłości planuje także zintegrowanie się z Merlinem, żeby agenci mieli lepszy dostęp do jego ofert.

Biuro Mareda.pl prowadzi spółka Dudzińskiego Travel Project. Jej gwarancja ubezpieczeniowa wystawiona przez AXA opiewa na 213 tysięcy złotych i ważna jest do lutego 2021 roku.

Założycielem i właścicielem Mareda.pl jest Adam Dudziński, wrocławski touroperator znany między innymi z prowadzenia przez rok biura podróży Lidl Podróże (wcześniej w Alma Travel, Nev-Dama, Eurotours). Tamten projekt już nie istnieje, kierownictwo koncernu zamknęło go w grudniu zeszłego roku. Rok wcześniej zakończył z Lidlem współpracę Dudziński. Od tamtego czasu prowadził własne biuro, organizował wycieczki objazdowe, w tym promowe do Skandynawii, po Polsce i na Bałkany. Przygotowywał je na zlecenie firm turystycznych z Niemiec i z Polski.

Pozostało 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"