Na starcie oferta Polskie Lato obejmuje około 60 hoteli. Jak zapewnia w komunikacie touroperatora wiceprezes Piotr Henicz, to dopiero początek, bo oferta pozyskana w krótkim czasie kontraktowania już od jutra będzie sukcesywnie wzbogacana o nowe obiekty.

ZOBACZ TEŻ: „Odkryj świat na nowo” – lato 2021 z Itaką już w sprzedaży

Itaka wybrała hotele „w najpiękniejszych regionach kraju, zarówno w znanych kurortach, jak i kameralnych miejscowościach w ciekawych turystycznie zakątkach Polski”. Oferuje hotele zróżnicowane pod względem standardu, jaki i charakterystyki – od najmodniejszych resortów na wybrzeżu, po górskie pensjonaty i obiekty uzdrowiskowe.

Nowy produkt stanowi także alternatywę dla klientów, którzy z różnych powodów nie skorzystają tego lata z wyjazdów zagranicznych – wyjaśnia Henicz. Z oferty Polskie Lato będą mogli skorzystać też klienci, którzy już zrezygnowali z tegorocznych wyjazdów i oczekują na zwrot po 180 dniach wpłaconych pieniędzy.

Biuro podróży zapowiada, że wkrótce dołączy propozycje miejsc i obiektów, do których można dojechać indywidualnie, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i innych krajach.