Reklama
Rozwiń

TUI sprzedaje przez Booking.com

Ponad 70 tysięcy wycieczek, biletów do atrakcji i na wydarzenia, które można kupić przez należącą do Grupy TUI platformę Musement, będzie dostępnych jeszcze tego lata na Bookingu.com.

Publikacja: 15.06.2020 07:33

TUI sprzedaje przez Booking.com

Foto: Fot. www.tuigroup.com

Musement to platforma, na której znajdują się propozycje wycieczek fakultatywnych, atrakcji i innych produktów dodatkowych, z których turysta może skorzystać w odwiedzanym miejscu, takich jak usługi spa i wellness, bilety do muzeów, atrakcji turystycznych i na wydarzenia. Dzięki niej klienci mogą rezerwować usługi dodatkowe w momencie zakupu wyjazdu w TUI. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów takich ofert.

Grupa TUI podpisała z Booking.com umowę o współpracy strategicznej, na mocy której ponad 70 tysięcy ofert z Musement będzie sprzedawanych również przez Booking.com. Zakłada ona, że Musement będzie pierwszym partnerem w tej dziedzinie.

CZYTAJ TEŻ: Musement dostępny po polsku

TUI podkreśla w komunikacie, że także klienci, którzy będą chcieli spędzić wakacje we własnym kraju, znajdą tam wiele pomysłów na zorganizowanie czasu wolnego. Plan zakłada pozyskanie nie tylko klientów wyjeżdżających na urlop poza miejsce zamieszkania, ale również tych, którzy na wakacje zostaną w domu, ale chcieliby w tym czasie spędzić czas niestandardowo.

Dla Grupy TUI partnerstwo z Bookingiem oznacza przyspieszenie zmiany modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy – to cel, o którym wielokrotnie mówił prezes Grupy TUI Friedrich Joussen. – Rozwój sprzedaży atrakcji w internecie to najważniejszy element strategii cyfryzacji TUI – mówi dyrektor zarządzający TUI Destination Experiences David Schelp.

Musement to platforma, na której znajdują się propozycje wycieczek fakultatywnych, atrakcji i innych produktów dodatkowych, z których turysta może skorzystać w odwiedzanym miejscu, takich jak usługi spa i wellness, bilety do muzeów, atrakcji turystycznych i na wydarzenia. Dzięki niej klienci mogą rezerwować usługi dodatkowe w momencie zakupu wyjazdu w TUI. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów takich ofert.

Grupa TUI podpisała z Booking.com umowę o współpracy strategicznej, na mocy której ponad 70 tysięcy ofert z Musement będzie sprzedawanych również przez Booking.com. Zakłada ona, że Musement będzie pierwszym partnerem w tej dziedzinie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wujec: Agent turystyczny jest jak lekarz. Pilnuje, żeby ludzie na podstawie porad z internetu nie zrobili sobie krzywdy
Biura Podróży
Ruszyły wakacje, spadły ceny. Zapowiada się sezon last minute w biurach podróży?
Biura Podróży
Unia Europejska dodaje praw klientom biur podróży - nowa dyrektywa coraz bliżej
Biura Podróży
TUI wymienił się udziałami ze szwajcarskim biurem podróży
Biura Podróży
Apka eSky z nową funkcją. Turyści mogą już w niej kupować pakiety dynamiczne