W ofercie serwisu można znaleźć ponad 1000 atrakcji w 70 krajach, w tym wydarzenia i zajęcia sportowe, wycieczki kulinarne, degustacje, życie nocne, zwiedzanie muzeów i zabytków, aktywny wypoczynek.
ZOBACZ TEŻ: TUI wychodzi z Włoch
„Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 procent wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej” – czytamy w komunikacie prasowym informującym, że Musement ma polska wersję.
Serwis jest dostępny w ośmiu językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Zintegrowany jest też z „niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com”.
Miesięcznie korzysta z niego ponad pół miliona użytkowników. Jak wynika ze sprawozdań finansowych grupy TUI, serwis dobrze zarabia. W ostatnim roku obrachunkowym było to 15,3 miliona euro.