TUI Deutschland kusi zniżkami

Do 250 euro zniżki na wybrane imprezy turystyczne – tak TUI Deutschland próbuje pobudzić popyt na wyjazdy w sezonie letnim.

Publikacja: 18.06.2020 08:39

TUI Deutschland kusi zniżkami

Foto: Fot. AFP

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

CZYTAJ TEŻ: Klienci krytykują, TUI przeprasza

Większość hoteli w Bułgarii, Grecji, Włoszech, Chorwacji, Portugalii i Hiszpanii otworzy się w czerwcu. Niektóre obiekty w Niemczech już obsługują klientów. Z tych zagranicznych pierwszy ruszył (15 czerwca) TUI Blue Jadran w Chorwacji.

Oferta specjalna w ramach kampanii „Welcome back” dostępna jest do 22 czerwca. Promocja dotyczy pobytów co najmniej siedmiodniowych w terminie od 9 czerwca do 30 września organizowanych pod markami TUI i airtours. Tygodniowy urlop na Majorce w czterogwiazdowym hotelu ze śniadaniem z wylotem ze Stuttgartu można kupić po podaniu kodu zniżkowego już od 449 euro od osoby (w pokoju dwuosobowym).

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"