Reklama

TUI Deutschland kusi zniżkami

Do 250 euro zniżki na wybrane imprezy turystyczne – tak TUI Deutschland próbuje pobudzić popyt na wyjazdy w sezonie letnim.

Publikacja: 18.06.2020 08:39

TUI Deutschland kusi zniżkami

Foto: Fot. AFP

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

CZYTAJ TEŻ: Klienci krytykują, TUI przeprasza

Większość hoteli w Bułgarii, Grecji, Włoszech, Chorwacji, Portugalii i Hiszpanii otworzy się w czerwcu. Niektóre obiekty w Niemczech już obsługują klientów. Z tych zagranicznych pierwszy ruszył (15 czerwca) TUI Blue Jadran w Chorwacji.

Oferta specjalna w ramach kampanii „Welcome back” dostępna jest do 22 czerwca. Promocja dotyczy pobytów co najmniej siedmiodniowych w terminie od 9 czerwca do 30 września organizowanych pod markami TUI i airtours. Tygodniowy urlop na Majorce w czterogwiazdowym hotelu ze śniadaniem z wylotem ze Stuttgartu można kupić po podaniu kodu zniżkowego już od 449 euro od osoby (w pokoju dwuosobowym).

Reklama
Reklama

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biura Podróży
Itaka uruchomi czarterowe połączenie z Zielonej Góry do Albanii
Biura Podróży
Przedsiębiorcy turystyczni z ulgą o zapowiedzi premiera w sprawie wycieczek szkolnych
Biura Podróży
Itaka podpisała z Enter Airem umowę na kolejny rok. Wzrost o jedną trzecią
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biura Podróży
Itaka dodaje nowości i unowocześnia ofertę. Cel – dwa miliony klientów w 2026 roku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama