– Podróże egzotyczne mają coraz większy udział w ofercie touroperatora – podkreśla w komunikacie wiceprezes Itaki Piotr Henicz. – To wyjątkowy produkt Itaki, nie tylko całkowicie „made in Poland”, ale także przygotowany z myślą o polskich klientach. Najdłuższe doświadczenie naszego biura na rynku (Itaka powstała w 1989 roku – red.) zaowocowało nie tylko konkurencyjną ofertą, ale także starannie dobranymi hotelami, tras wycieczek objazdowych i programem wycieczek lokalnych, uwzględniających preferencje Polaków.
CZYTAJ TEŻ: „Itaki świat nadal jest piękny”, a do tego mamy dużo nowości na lato
– Warto przy tej okazji wspomnieć, że to właśnie Itaka, jako pierwsza oferowała polskim turystom większość znanych dzisiaj na naszym rynku kierunków egzotycznych. Były to regularne, czasem całosezonowe operacje czarterowe – dodaje.
Fot. materiały promocyjne
W zimie 2021/2022 Itaka zamierza latać na Zanzibar. To jej sztandarowy egzotyczny kierunek, nazwa wyspy stała się w ostatnich miesiącach symbolem odradzania się wyjazdów do dalekich krajów, mimo pandemii.