– Covid niewiele zmienił w naszych marzeniach o podróżach. To od nas zależy, jak będziemy wypoczywać. A Itaka nie chce dłużej czekać, więc lekko zmienionym naszym hasłem promocyjnym „Itaki świat jest piękny” na „Itaki świat nadal jest piękny” będziemy zachęcać klientów, żeby nam zaufali i już teraz podejmowali decyzje, dokąd chcą pojechać w lecie – mówił wiceprezes Itaki Piotr Henicz, który wystąpił dziś na transmitowanym na kanale You Tube Itaki spotkaniu z agentami turystycznymi.
Biuro podróży przygotowało kilka dowcipnych spotów reklamowych z nowym hasłem.
Jak wyjaśniał, żeby ułatwić klientom decyzje, Itaka wprowadza pakiet „21 na lato 21”. O co chodzi? W rezerwacji zrobionej do końca marca klient będzie mógł zmienić każdy element rezerwacji – termin, kierunek, liczbę osób – i to wielokrotnie aż do 21 dnia przed wylotem. Będzie mógł to zrobić w cenie z dnia, w którym podejmie decyzję, a nie tej z dnia zawarcia umowy. A często ta cena sprzed miesięcy jest wyższa. – To rewolucyjne rozwiązanie, coś czego takiego na polskim rynku jeszcze nie było – mówił Henicz.
21 dni do wyjazdu to także ostateczny termin wpłacenia pozostałej części kosztu podróży.
Klienci, którzy zarezerwują letni wyjazd w promocji, będą też uprzywilejowani w inny sposób – jeśli będą musieli zrezygnować z wyjazdu z przyczyn od nich niezależnych, touroperator potrąci im tylko 10 procent kosztów (zwykle wysokość tych kosztów zależy od momentu rezygnacji i sięga nawet 30 procent).