Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjczycy o agentach turystycznych: Pewność, bezpieczeństwo, eksperckość

O 25 procent bardziej niż przed pandemią klienci są gotowi zarezerwować wyjazd u profesjonalnego doradcy turystycznego – wynika z badania zleconego przez brytyjską organizację branżową ABTA.

Publikacja: 23.07.2021 06:09

Brytyjczycy o agentach turystycznych: Pewność, bezpieczeństwo, eksperckość

Foto: Fot. Adobe Stock

ABTA, organizacja zrzeszająca touroperatorów i agentów turystycznych w Wielkiej Brytanii, przeprowadziła badanie, w którym zapytała o ocenę swojego wizerunku. Chodziło o to, by zbadać, na ile logo ABTA jest dla potencjalnego klienta potwierdzeniem, że powierza organizowanie swoich wakacji profesjonaliście.

ZOBACZ TEŻ: Ekspert do agentów turystycznych: Załóżcie własne biuro podróży

Dyrektor zarządzający ABTA Mark Tanzer, komentując wyniki, podkreśla, że konsumenci są o 25 procent bardziej skłonni zarezerwować wyjazd u specjalisty niż miało to miejsce przed pandemią. Jako główny powód wymieniają pewność, że doradca o nich zadba, poza tym chcą skorzystać z jego wiedzy i doświadczenia.

O 25 procent wzrosła także gotowość do skorzystania ze zorganizowanej imprezy turystycznej. Przemawiają za tym dobry stosunek ceny do jakości, ochrona finansowa i wygoda zakupów.

CZYTAJ TEŻ: Brytyjczycy wracają do agentów turystycznych. Przed biurami kolejki

Reklama
Reklama

Badanie pokazało, że marka ABTA dobrze kojarzy się Brytyjczykom. Około trzy czwarte łączy je z takimi słowami jak „pewność”, „eksperci”, „bezpieczeństwo” i „niezawodność”. Jak podkreśla Tanzer, firmy, które mogą posługiwać się logo ABTA, również na tym skorzystają.

Dyrektor przyznaje, że na razie z powodu regulacji wprowadzanych w związku z pandemią koronawirusa sytuacja branży turystycznej nadal jest bardzo trudna, ale zaufanie, jakie klienci mają do agentów turystycznych i touroperatorów, daje nadzieję na lepszą przyszłość.

ABTA, organizacja zrzeszająca touroperatorów i agentów turystycznych w Wielkiej Brytanii, przeprowadziła badanie, w którym zapytała o ocenę swojego wizerunku. Chodziło o to, by zbadać, na ile logo ABTA jest dla potencjalnego klienta potwierdzeniem, że powierza organizowanie swoich wakacji profesjonaliście.

ZOBACZ TEŻ: Ekspert do agentów turystycznych: Załóżcie własne biuro podróży

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biura Podróży
Rainbow wystartował z Katowic do Akaby. Za tydzień pierwszy rejs do Cartageny
Biura Podróży
Nekera otworzy sezon narciarski w Austrii, a zakończy na Słowacji
Biura Podróży
Artur Makolągwa nowym kierownikiem marketingu w Eximie tours
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biura Podróży
Wakacje droższe niż przed rokiem. Średnio 200 złotych na turystę
Reklama
Reklama